luni, 29 septembrie 2008

sunt inca indragostit



degeaba barbatii se dau mari ca vor sa si-o bage , sa si-o scoata, sa si-o agate, s-o lipeasca, s-o scutere, sa n-o prinda, s-o fereasca de foarfece :P eu sunt mai realist si stiu cit ma tine apendicul. erectia mea e direct proportionala cu dezamagirea. ambele cresc indiferent de protestele mele sau ale fetelor din autobuz. nu mai sunt in control. suntem 3 acum - eu, erectia si dezamagirea mea. am cosmaruri ca o sa ma trezesc intr-o dimineata si nu o sa mai ramina din mine decit o pula mare mare care picura pe geam, asteptind-o pe anca. o pula cu ochi de catelus, lacrimosi de la atita sperma neinghitita. o sa fiu trist si erectil pina se intoarce fata asta.

anca, mi-e dor sa te spal pe cap ca atunci cind ai avut mina rupta si nu trebuia sa uzi ghipsul.

anca, vreau sa iti cumpar margarete.

anca, vreau sa te plimb pe la Gara de Nord printre trenuri. sa iti arat rasaritul. si cind s-o schimba macazul, sa iti ramine picioarele prinse intre sine

sa-ti zdrobesti gleznele intre fiare

sa cazi in miini si macazul sa se schimbe din nou, sa iti reteze degetele, sa nu mai ai cu ce sa ma mai tii de coaie si de suflet

vreau sa te pisi pe tine de durere, vreau sa te fi rugat sa nu te fi nascut, asa cum ma gindesc eu in fiecare seara

vreau sa ti se faca tie mila de tine, dar sa nu poti sa te sinucizi ciunga de miini si picioare

vreau sa te dai cu capul de asfalt, sperind sa uiti cine esti si ce ai facut,

vreau sa iti ramina dintii prinsi in smoala, sa ti se topeasca sprincenele si sa puta a carne incinsa, sa ti se lipeasca pleopele de ochi si sa iti sara din orbite

vreau sa se stringa lumea linga tine ca la circ si sa iti scuipe seminte in cap, dar sa nu te ajute nimeni. o sa te rogi de mine sa te omor, o sa fiu singura ta speranta, dar eu o sa-ti propun galant sa te fut, iar tu o sa accepti doar daca te omor dupa. cum insa am invatat de la tine sa nu imi tin promisiunile, nici nu o sa ti-o trag, nici nu o sa te omor - dar o sa iti bag telefonul ala intre picioare, sa te exciti chiar si asa, cu singele gilgiind din orificii proaspat facute. sa nu poti sa faci nimic. o sa iti amini singura moartea doar pentru orgasm, probabil primul provocat de mine, dar o sa te lase bateria pentru asa sunt eu - surprinzator :))

si daca o sa scapi vie, sa te tiraste in coate pina acasa, si sa ma astepti pe presul de la intrare cu o portie de crispy strips cumparata de pe drum


mincati-as, daca ai stii cit de mult imi place mie de tine


asa ca, oferta ramine valabila - 500 euro pentru orice informatie despre locatia actuala a gagii din foto. Luv Mihaiu Tau

43 de comentarii:

Anonim spunea...

Eu stiu unde este, am vazut-o ieri in Piranha. Statea disperata la masa din cauza ta, ca ai dat-o pe net. Am intrat in vorba cu ea si i-am promis ca in schimbul unei felatii periodice (abonament pe un an, de trei ori pe saptamana), am sa o scap de tine. Parca 500 de Euro nu mai e asa mult, nu?

care-te-uraste spunea...

taticule, si cum ai de gind sa scapi fata de obsedatul de moi ?:))

si buei, numai la sex va e gindul, nenorocitilor! ce atita felatie pe abonament, tu nu ai auzit de dragoste pura cu minuta? oricum, dude, daca te prin cu ea,ti-o iei. punct :)

kiss kiss,

Mihai

Anonim spunea...

daO ba dreq, ca asa ceva nu se poate :))) de unde le scoti, copilu lu dmnezeu

care-te-uraste spunea...

uite, ma fute o grija neomeneasca pentru fata asta + vreau sa las ceva memorabil. cum nu pot sa platez pomi sau sa fac un copil, pentru ca mi-e frica de responsabilitati reale, am zis sa ridic si eu un blog

Anonim spunea...

esti diliu

Anonim spunea...

daca pune aia politia pe tine ?

Anonim spunea...

Asta a fost cam grafica si probabil dintr-un film :P Te uiti la multe filme japoneze ?

Anonim spunea...

de ce esti reticenta si nu-i dai credit ca e bolnav pe bune ? :P fara suparare, mishulica

care-te-uraste spunea...

pt berbecu: care e faza cu 'mishulica' ? ce vrei tu sa zici cu asta ? mishulica, pula mica sau ce ? crezi ca io nu imi dau seama de subliminale dintr/astea si ce cu cine rimeaza ?

Anonim spunea...

ba, ca esti paranoic

care-te-uraste spunea...

si pt zuza: acum ai vrut sa imi demonstrezi ca esti o demoizela culta, care a vazut 5 minute din za ringu si speri sa te invit sa ne uitam la un dvd original la mine ? sau la tine ? sau la berbecul acasa, care e clar ca e genul care se uita, dar nu face nimic :P

Anonim spunea...

Mie nu mi-e frica de baubau, din contra :P

care-te-uraste spunea...

mie da :">

deci LA REVEDERE

Anonim spunea...

Nu ma las pina nu imi faci si mie blog !!! Ma urasti macar putin ? :)

Anonim spunea...

O paranteza ~ Nu am vazut doar The Ring, am vazut si Suicide Club, care cred ca ti-ar fi placut foarte tare, daca nu il stii deja ? Ar trebui sa te muti in Japonia pentru ca mi se pare ca ai genul lor de sensibilitate brutala, aici lumea nu o sa te guste foarte mult :)

care-te-uraste spunea...

ma simt hartuit, zuzo

de ce ma bagi atita in seama ? deja stiu prea multe despre tine. ai vazut 2 filme la viata ta, te atrag ciudatii si cred ca ma amagesti - nu inghiti, doar scuipi dupa canapea.

nu e frumos din partea ta

Anonim spunea...

paaa, pupici, pe miine :)

care-te-uraste spunea...

HUH ????????????????????

Anonim spunea...

Ok, am sa te transhez utilizand metode de tortura medievale. Am reusit sa obtin instrumentele dintr-un muzeu de pe langa teatrul evreiesc. Am o damigeana de vin negru motorina ca sa prind curaj. Stiu unde stai si nu imi pasa de politie. Totul e pentru Anca. Mi-am dat seama ca o iubesc prea mult!

LiaLia spunea...

:)) Uraciosu-le, eu cred ca scoti ce-i mai bun din femei :)) Imi permiti sa pun si varianta Misteriosul-cu-ochi-de-ucigash-in-serie care-ar-putea-sa-ma-hacuiasca-dupa-ce-ma da-cu-capul-de-noptiera la lista mea de personaitati multiple? :)) Apropo, cu umilele si comercialele mele cunostinte filmografice si literare, pe mine m-a dus putin cu gandul si la Kill Bill si la varianta anilor in care traim a Annei Karenina.

care-te-uraste spunea...

neica fleicarule, u'r doomed, si nu de mine , ci de ridicolul situatiei. iar sentimentele tale profundissime fata de d'ra nu ma intereseaza, atita timp cit iti tii jucareau in pantaloni - ceea ce ar fi recomandat pentru ca anca are, ceea ce patiti stiu deja, Vagina Dentata.

spor

care-te-uraste spunea...

lialialialiaaaaa, vii la nouvele vague pe 22 nov ? :) evident ma astept sa platesti tu biletele, transportul it's on me, am o cisterna de benzina pentru doi :)

cu interes deosebit,

Mihai

Anonim spunea...

coco, am citit ce ai scris si m-ai intristat f tare. nu pt anca, dar povestea ta mi-a adus aminte de povestea mea de aseara cand mi-a iesit in cale un pisicutz, cel mai dragalas. ma privea infometat cu ochi mari. iar eu ce am facut, coco? ce am facut? NU AM FACUT NIMIC. l-am lasat acolo in voia sortii si a rotilor de masini furioase. coco, ma ierti?

care-te-uraste spunea...

:)

...m-am intrebat eu pe unde ai umblat, acum ca stiu ca esti zina maseluta a pisicilor, o sa fiu rabdator cind esti on duty.

oricum, sa iei in calcul ca pisicile sunt mai abile decit noi, au un instict de supravituire care il depaseste pe al nostru. in plus, pisicile au 9 vieti si daca trebuie, o cedez si pe a mea.

LONG LIVE THE INNER CAT,

MIAU-HAI

LiaLia spunea...

Am fost la Nouvele la Bestfest, as prefera sa-i revad/reascult pe Manu Chao :) In plus, nu stiu daca familia+gagicu ar fi de acord sa ies cu un potential ucigash in serie mica, desi daca ma gandesc mai bine, ar putea sa insiste sa merg cu tine :)) Dar cel mai important detaliu, mashina mea Frieda e bautoare de motorina, asa ca mi-e teama ca nu suntem compatibili :( Dar de ce nu o inviti pe zuza, de exemplu, she seems willing :D

Anonim spunea...

lialia, panoplia, scrii mult si prost

care-te-uraste spunea...

veve, stii ca merg cu tine la contzert si cu nimeni altcineva. dar e datoria unui barbat sa incerce, in plus d-ra parea ca stie de tarantino si m-am emotionat

oricum, lialia are boyfriend, caruia ii apreciem alegerea interesanta si ne retragem cu durere in suflet la obsesii mai vechi :)

Anonim spunea...

coco, putem sa o luam si pe ea la concert atata timp cat poate sa se rupa din sanul familiei, din fata oglinzii si de la biroul unde scrie. ii putem fi noi parintii care sa o educe asa cum i-ar trebui... macar pt o seara.

LiaLia spunea...

Veveritz-o, te bagi in seama fara sa fie cazul, cu niste rime cam subtiri si puerile. Dar nu intru in mai multe polemici cu tine, you're not my type :)
@ Urâciosu: obsesiile vechi sunt cele mai sigure. Cat despre Tarantino, e o iubire veche si pasionala.
P.S. nu stiu daca o sa-ti mai scriu asa des, mi-e teama acum ca o sa ma atace cohorta de groopies la intelect si stil literar, poate imi iau vreun tarkovski peste bot

Anonim spunea...

mai lia, tu pari sa ai multe cuvinte, dar nu prea te ai bine cu gramatica. adik prima data am crezut ca a fost un accident cu "uraciosu-le", dar cand ai dat-o si cu "veveritz-o" m-ai convins.

care-te-uraste spunea...

GURA ! ATI SUPARAT-O PE LIALIALIALIA! :(

LIALIALIA, EU NU SUNT COHORTA MEA DE FANE, EU SUNT EU, CHIAR MAI RAU DECIT ELE TOATE PUSE LA UN LOC. IAR DE TARKOVSKI NU-TI FIE TEAMA, IL EVIT PE INDIVID, PENTRU CA DE LA STALKER MI SE FACE FOAME SI DE LA UBIYTSY IMI VIN IDEI.

care-te-uraste spunea...

si lialialia, eu imi dau seama ca de fapt acesta a fost un apel delicat la subconstientul meu, sa aleg intre voi doua, dar nu pot, asa ca prefer sa ramin fara niciuna.

za horror za pain

macar o mai am pe zuza.

LiaLia spunea...

:)) Nu ca ti-ar lipsi ideile :)
@ "care-te-cam-bagi-in-seama": iti cam lipseste simtul umorului :) Cratima pusa aiurea ERA O GLUMA! (na, ca am explicat si poanta, poate intelege toanta). Si cu asta chiar gata in ceea ce te priveste. Imi consum degeaba energia pe care ar trebui sa o dedic admiratului in oglinda raspunzand unei veveritze care nici macar coada nu are. Bye bye :)

care-te-uraste spunea...

uite asa, a ramas si miller singur pentru ca s-au luat la caft fetele, anais nin cu cealalta

drama e mare.

PS. veve, ur turn. KO or VATT ?

Anonim spunea...

lilia, c'mon nu fi asa de cruda cu mine... dar sa stii ca daca cratima a fost o gluma, a fost una proasta.

Anonim spunea...

coco, eu nu plec ca imi place cand enervez lumea

LiaLia spunea...

:) Daca m-as enerva pt orice stupizenie puerila si mini-atacuri de doi bani, as sta non-stop nervoasa, ceea ce nu e cazul.
@ domnu Miller: da' inainte s-au tavalit doamnele erotic putin, ceea ce sigur nu e cazul aici :D
Over and out (for now)

(Doamne, ce m-am enervat de fapt! O sa-l calc in picioare pe copil la meditatii, dupa ce i-am scuipat in ochi pe colegi la munca, vai, vai, ce fiinta aspra dar severa veveritza asta!!! :((((((

Anonim spunea...

lilica, zici ca nu te-ai enervat. atunci esti cumva excitata? vezi sa nu il violezi pe ala mic la meditatie, whatever that means.

care-te-uraste spunea...

THIS IS HEAVEN......... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH.

blue spunea...

Imi datorezi 500 de euro!

Id ul ei de mess este teiancama(@yahoo.com)

Daca nu-mi dai banii nu ai onoare.

care-te-uraste spunea...

daca nu vii cu polaroide doveditoare nu dau nimic, hipyman !

Anonim spunea...

din ciclul "curva, banii si onoarea"...
daca id-ul livrat de bluehipy e real, atunci care-te-uraste trebuie sa arate ca are mai multa onoare decat curva de care ne vorbeste...

Anonim spunea...

nenea Mihai,ne-ai facut curiosi.stim deja un sfert,jumate,sau naiba stie aproape toata povestea dintre tine si cotofana...tine-ne la curent cu noutatile,te-ai indragostit,ai omorat-o?..asta e un fel DE ELODIA 2..PANA si stirile acelea penibile tin cateva luni pana se epuizeaza subiectul sau apare altul...ma trec fiorii...oare tu mai traiesti sau Anca e moarta?