duminică, 7 septembrie 2008

in ur face


mdeah, in wk nu am avut net, aveam chef sa postez ceva sau macar sa stiu ca pot sa postez cu toate ca nu am putut sa ma misc de linga pat. cred ca m-am pisat de vreo 2 ori pe linga wc si am varsat de 5. am baut vineri seara si am tras tot wk-u,l viata de kkt asta e

cred ca o sa devin alcoolic. un alcoolic fara net fara iubita fara nimic, iar aia isi face de cap pe banii mei. in plus unde ma uit nu vad decit ancutze mai mari, ancutze mai mici, sinii difera dar fata, mai exact gura e aceeasi. paranoic si alcoolic deci.

o gagica mi-a zis ca nu e cazul sa fiu asa de suparat, ca i se putea intimpla oricui. i-am explicat am de ales intre sa fiu NERVOS sau EXCITAT. i-am spus ca prefer sa fiu nervos pentru ca asta ma excita :)) nu stiu daca s-a prins, dar pare ca intelege esentialul: ca i-as trage-o, dar nu chiar acum, acum sunt prea terminat

tot wk am stat sa ma gindesc la anca, cum as vrea sa o leg de calorifer si sa o oblig sa se uite ;a mine si la tipa aia cum ne-o tragem ; as vrea in timp ce i-o trag celeilalte sa imi ricoseze de citeva ori piciorul in gura pt ca ooops nu stiam ce fac in culmea extazului :))

in concluzie un wk de kkt. ma gindesc foarte serios sa fac ceva. inca nu stiu sigur ce, dar presimt ca o sa fie genial. am dat deja niste telefoane ca sa dau de anca. o sa o gasesc si o re-e-duc.

7 comentarii:

Anonim spunea...

buei, stricam prietenia :(

Anonim spunea...

adica ? tu cine esti ?????? anca pica din start pentru ca ea nu stie sa citeasca, sooo hw za fuk r u ?

blue spunea...

am si eu un prieten care cand nu stie ce sa faca se masturbeaza .. poate te ajuta ideea ... adica sa te exciti intr-una .. nu-i bine, iti mai plezneste vreo vena prin tample si mori draq :)))

si eu nu am inteles ce a facut hangita ? took your money and run to Venezuela sau ce ? cum adica se distreaza pe banii tai?

Anonim spunea...

man, tipa a mincat, dansat, kkt pe banii mei ceea ce a fo' ok pt ca io i-am dat, deci my pleasure no prob la multi ani cu bine etc, faza e ca a plecat brusc si irevocabil fara sa spuna nimic. totul era fain, si intr-o dimineata a uschit-o cu laptopu meu, cu ce mai era prin casa de luat si gata. daca tu ai avea o relatie cu o femeie de doi ani de zile si ea te-ar lasa cu ochii beliti la modul asta ce ai face ? si da, sunt excitat, i hope it's ok with u :P

Anonim spunea...

de fapt nu asta e problema :)) problema e ca sunt eu un labagiu frustrat care vrea sa spuna la toate lumea cum l-a lasat o pitipoanca si nu poate trece peste :)) to help or not to help that is za Q

blue spunea...

mai Shakespeare mai ... nu "la toata lumea" ci "lumii intregi" d'aia te lasa hangita cu visul unei nopti de vara in mana ca nu stii sa impletesti cuvintele corect in limba romana :)))

Pe de alta parte daca eu as avea laptop si ar pleca prietena mea cu el ... as suferi teribil ... dupa laptop, adica vorba aia .. de cand mi-am dorit un laptop ...

Anonim spunea...

Frate...ca sa existe ura de genul asta ar cam trebui sa existe si iubire. sau sa fi existat iubire. Iubire ce, in mod normal si egal, o traiesti cu o anumita demnitate. iarta-ma, dar daca as fi fost in locul ei, te-as fi parasit exact la fel. esti un pic bolnav. get some help. nimic personal, nu te cunosc. ma rog...nici n-as insista.

cu bine!