marți, 9 septembrie 2008

cum cum cookie metro girl

m-am intilnit azi cu o f0sta colega de liceu la metrou. mi-a spus ca arat ca un cur si ar trebui sa fac un dus, dar sa nu ma supar ca e asa directa si nu ma supar. nu ma supar daca facem dusul ala impreuna , daca o da la intors si zice Nu, o sa fac un blog si despre ea, fukin cook teaser :D tipa m-a intrebat de ce arat cum arat, sa ii dau un id de mess si poate bem o bere ca s-a facut fain pe Smirdan la cafenele p'acolo. s-a miscat repede gagica, e nu stiu ce project manager team leader kiss kiss bang bang assistent, si mititica, se crede in Kontrol. nici nu stie in ce se baga. iar eu o sa ma misc si mai repede cind o sa ceara situatia, onoarea & pulaaa :P

cind am fost cu anca ne-a luat 6 luni ca sa facem sex. eu mi-am tras-o si cu altele intre timp, dar o asteptam pe ea. stii cum e sa stai linga o femeie pe care o vrei, dar trebuie sa fii ( doar ) dragut, prezent in conversatie, sa nu salivezi pe ea, sa nu te scarpini la coaE, sa pari interesat, dar nu prea interesat, ca fuge...cu banii tai cu tot. AZI OBSERV CA SUNT COERENT. bon, am asteptat 6 luni dupa care ne-am mutat impreuna si ne-am futut ca iepurii 2 saptamini. am fost fericit. 2 saptamni mai tirziu i-am cumparat prima pereche de cizme si s-a creat deja traditia ca io dau banu si iau muia peste ochi.

8 comentarii:

Anonim spunea...

iti citesc posturile cu mare interes, ba chiar savurez fiecare cuvant. imi place si imi displace totodata si asta pentru ca tu stii sa iubesti si sa urasti in acelasi timp. desi pari foarte constient, nu stiu daca iti dai seama ce reactii starnesti in randul femeilor.

blue spunea...

nu stiu ce reactii starnesti in randul femeilor si nici ce erectii starnesti in randul barbatilor dar de ce nu pui o poza si cu fatada ta sa vedem cum arata unul caruia i-a fugit tipa cu zestrea extinsa peste noapte :D am eu o curiozitate bolnava (?!)

care-te-uraste spunea...

pt veverita ceea - draga d'ra, in primul rind am vazut aseara Ice Age 2 si era acolo un elefant care se credea opussum, asta ma face sa ma gindesc la dvs. si la coada lipsa. in al doilea, rind, vin cu o intrebare inocenta ( buttt so erectile :P ): CARE FEMEI ? nu exista decit veverite & studente la drept :P

care-te-uraste spunea...

mister blue esti foarte terapeutic cu poza ta cu tot si asa curajosssss. bag si io una cit de curind. cu toate ca natura a fost destul de nemiloasa, iar fundul meu e cu mult mai expresiv decit fata. acum stii, na

Anonim spunea...

care-te-uraste, mi-ai oferit o surpriza, credeam ca esti mult mai furios, insa te gasesc mai degraba dragutz si dragalash...
si eu ma mai gandesc uneori la coada mea lipsa.
las' ca te faci tu mare si ai sa afli ce sunt alea femei.

care-te-uraste spunea...

grrl, asta cu 'dragalas & dragutz' ma doare. u ma ieie la misto sau chiar iti place de baiatu ? ar fi interesant, nu am zis ce venit lunar am.

Anonim spunea...

iepuras, nu ai vrea tu sa te dezmierde veverita, sa te alinte "puiutz", sa iti faca toate voile, sa te plimbe prin tari straine, sa te tina numai in puf roz? de ce sa te consumi tu atat, cand poti sa fii animalul meu de companie?

care-te-uraste spunea...

domina, daca preferi barbati cu gangrena la corazon,zic sa ne intilnim. adevarat, urasc femeile, doar speranta ca esti veverita ma face sa am atita incredere. PS. sunt pasionat de taxidermie. satisfy me :P