vineri, 26 septembrie 2008

noi2 Vs cetatea crestina



azi dimineata am avut o revelatie – asta mi se intimpla foarte rar pentru ca evit sa fiu extatic,

dar am fost extatic.

stateam pe buda cu motive intemeiate si de atita concetrare si convulsie anala , a inceput sa imi curga nasul. astfel am fost pus in dificultate pentru ca aveam deja hirtia in mina si am avut de ales, crucial, divin, intre a ma sterge mai intii la fund sau la nas. si am facut-o, am ales - mi se intimpla foarte rar sa aleg. am ales si mi-am sters mai intii mucii. acum ma intreb daca nu cumva o sa racesc la poponet si daca este benefic la suflet acest circuit al microbilor, din nas in cur si pe colon in sus, din nou in gura.

ma preocupa viitorul sufletului meu. ma preocupa lipsa mea de repere crestine. cristos nu mi-a vorbit nicioadata, d-zeu are gluma prea mare ca sa ii pese de gluma mea cea mica, iar anca imi da muE de la distanta

m-am hotarit sa imi spal pacatele. mi-am facut cont pe http://www.cetatea-crestina.org/, un site de matrimoniale crestin, care sper sa aiba o oferta variata in privinta orgiilor. sunt sigur ca tipii stau bine la capitolul oi si vaci indoctrinate, dar daca m-ar tenta ceva mai fresh, ca de ex. un taica popa epilat pe boase, ma intreb daca am cu cine. am emotii, astept primul mail. fac orice sa o uit pe anca, dar

oferta ramine valabila: 500 Euro oricui imi ofera informatii despre locatia actuala a ancutzei matei, in vedere unei exorcizari ireversibile.


DOAMNE AJUTA !


33 de comentarii:

Anonim spunea...

Doamne nu-l ierta, caci stie ce spuneeeeee.... iar pe Anca trimte-o la sfantul duh al intunericuluiiiii... acum si in pururea si in WC-ul WC-uriiilor... I meaaaan....

care-te-uraste spunea...

Fratele meu de suferinta, recomand pentru amindoi demonizarii de wk cu bere si chipsuri expirate,

AMIN

Anonim spunea...

ma gindeam cind o sa te legi si de cele sfinte :)) a fosta chiar mai tirziu decit ma asteptam, dar lupta ta nu e cu doamne doamne, c cu anca :P

Anonim spunea...

nu mai bine bem noi de banii astia ? un baiat asa simpatic ca tine si asa de suparat pe viata nu e frumos :D

care-te-uraste spunea...

k, deci mi-e clar ca vrei sa ne futem, zuzo.

zic sa o facem intr-o seara tirzie de toamna..... cu poza ancai deasupra patului.

Anonim spunea...

am prieten, deci sunt deacord doar daca poate sa vina si el ca sa ia lectii de la tine :D

care-te-uraste spunea...

nu ma excita, ca ma excit! :))

Anonim spunea...

mergi cu mine la o liturghie? stiu sa cant 'cristos a inviat din morti, cu moartea pre moarte calcand...'

care-te-uraste spunea...

daca imi promiti ca jucam spinzuratoarea, vin! ia zi, ti-ai facut cont pe cetate crestina ? chiar ma gindeam daca nu esti deja inscrisa. ar fi fost o surpriza extrem de placuta, ca sa nu zic providentiala.

blue spunea...

`Umnezau e peste tat!

vorba mea:

Putzi nu putzi vremea fulii trece!

Incredibil! Chestia asta cu cetatea crestina ma face sa vars ... `Mi-as ghetele in toate cetatile pe care si le construiesc ei pe banii nostri pe spatii obtinute din mila statului sau a vreunui dobitoc in curs de raposare sau din darnicia vreunui oier scapatat, timp in care oameni saraci mor de foame ante portas. Mi-e greata de aceasta molima a mintii si sufletului si de toti cretinii habotnici :(

care-te-uraste spunea...

zici, hipyman, ne tragem niste ortodoxe ?

...niste cacanari astia din Cetate, frate - io cred ca sunt in legaturi cu mica dreapta sau ceva de gen. oricum, daca ei exista, deja nu mai imi fac probleme pentru existenta mea.

Anonim spunea...

coco, mi-am facut cont. asta inseamna ca ne putem casatori ca doi crestini ortodocsi?

si la nunta mea a cazut o stea si coco s-a spanzurat...

care-te-uraste spunea...

veve, numai tu poti sa le doinesti asa. sper ca sapunul este din partea casei, eu vin cu fringhia si colectia de timbre.

ZO, will u marry me ? anca poate sa ne fie nasica si sa o folosim drept combustibil pe timp de iarna - vreau sa ne retragem in munti, ca pustinicii si sa ardem curve in soba ca sa ne tina cald.

Anonim spunea...

Eu cred in Dumnezeu, nu neaparat in cel crestin, dar undeva exista o forta peste puterile noastre de intelegere. Pe tine poate te sperie gindul unei entitati mai puternice decit tine si de asta esti atit de reticent si flegmatic. Daca ti-ai recunoaste propria valoare in ochii lui Dumnezeu, nu ai mai fi atit de rebel. Orice om trebuie sa creada in ceva, chiar si tu ai nevoie.

care-te-uraste spunea...

iar tu vrei sa ma mintuiesti ? :P sorry, sunt luat deja. pula e pentru anca in gura, iar sufletelul la veve in lesa.

Anonim spunea...

da, ma marit cu tine, dar anca nu vine cu noi in munti. si acolo nu o sa ardem curve, o sa ne ardem intre noi :))

uite si o dedicatie
http://uk.youtube.com/watch?v=Ke_Tvk4U2zY

Anonim spunea...

PS. sa asculti versurile, iepurash.
la final zice:
Yeah, everything is groovy and everything is fine
Singing La la la la La la la lie
All God's children they gotta die

Anonim spunea...

Nu cred ca ai 25, vorbesti ca unul de 15 si ai nevoi de adolescent de 15 ani. Totul e alb sau negru la tine, nu poti sa traiesti normal intr-o societate normala, daca ai pretentiile astea neintemeiate.Esti capabil sa porti o discutie normala care nu implica cuvinte obscene sau agresiune ? :)) Ai ceva de copil genial scapat de sub tutela parintilor. Daca o sa continui sa sperii pe toata lumea, nu o sa mai ramina nimeni sa vorbeasca cu tine pentru ca oamenii au o limita.

care-te-uraste spunea...

veve, puchi asta zice ca o sa ramin singur pentru ca oamenii sunt limitati,,,pardon, pentru ca au o limita. de aia prefer eu veveritele - au gusturi muzicale impecabile si napirlesc la momentul potrivit :)

puchi, practici prozelitism ieftin pentru disperati. eu nu sunt diperat, eu sunt doar singur, asa ca pastreaza-ti dumnezeul si baga-ti bunavointa in fund. OR LET ME.

LUV,

MIHAI

Anonim spunea...

mai puchi sau pichi, or sa ramana cei care trebuie sa ramana, but not anyone like you.

eu am sa ma joc in continuare cu tine coco de-a spanzuratoarea. deja am fantezii cum imi sapunesti tu sternocleidomastoidianul si apoi il mangai cu funia....

Anonim spunea...

Am sa ii spun ceva veveritei: Exagerezi. Eu nu am vrut decit sa il fac sa constientizeze ca nu este pe o cale buna. AM observat ca este foarte neplacut cind incearca sa se vorbeasca cu el si nu ii convine ceva :) Macar cu fetele ar putea sa vorbeasca mai frumos :D Ii facem totusi favoare de ai citi blogul, ar trebui sa ai un minim respect vis a vis de cititorii lui. E o chestie de decenta.

care-te-uraste spunea...

GIRL FIGHT < IUPII !

Anonim spunea...

puchi, am sa iti vorbesc frumos si decent. am sa ti-o pun franc in fatza: cica mironisitele sunt cele mai tari la supt pula :))

Anonim spunea...

doaaamneee, s-a intors lumea cu curu-n sus si nu are cine s-o futa

Anonim spunea...

Bine ca v-ati gasit voi doi sa le stiti pe toate. Dar voi sunteti 2, iar restul lumii nu e asa !Probabil pe alt blog se poate discuta fara injurii sau blasfemii, aici se pare ca nu. Eu am si recunoascut ca il apreciez pe acest baiat, ca are ceva mai deosebit, dar se dovedeste ca il strica caracterul si cunostintele ca tine!Daca ai avea bun simt, ti-ai cere scuze!

LiaLia spunea...

Buna ziua, ma scuzati, am picat intamplator pe aici. Am si eu o intrebare, Anca e ... sa spunem fata din pozele mazgalite? Nu de alta, dar arata a travestit! Si inca a unul nereushit! Oricum, "exorcizarea" e de mare exceptie :)) Un mesaj pentru virtuoasa Puchi: se poate vorbi despre pula si muie si cult si doct, pentru asta te invit cu (falsa) modestie pe blogul meu, postul Interzis "pudilondacilor si vampirizolelor". Amin!

Anonim spunea...

Ce bine ca ii luati voi apararea :))

Anonim spunea...

pt suparata puchi,daca baiatul nu iti rezerva un tratament preferential pentru ca nu ii plac ortodoxele extremiste, asta nu inseamna ca trebuie sa te porti ca o femeie geloasa. ai vorbit serios cind trebuia sa intri in joc si ai intrat in joc cind nu se mai joaca nimeni cu tine. :P

care-te-uraste spunea...

Draga Lialia,

acum de ce sunteti voi fetele rautacioase si presupuneti ca prea iubita mea este un travesti ? Nu e de la sine inteles ca dupa doi ani de papat & supt tot ce vrea guritza ei, o sa arate asa ? :P

Mihai

care-te-uraste spunea...

puchi puchi puchi, hai ca o sa-mi cer si eu scuze:

imi cer scuze ca exist

imi cer scuze ca esti previzibila, iritabila, pudibonda si te iei prea in serios

imi cer scuze ca tie frica de pula, evident ma refer strict la cuvintul 'pula', si promit sa nu imi mai flutur pula, obiectul 'pula', prin fata ta atita timp cit ramii pe bloguri despre jucarii de plus, vibratoare ecologice si alte substitude de pula,

acum eu si pula mea ne retragem, pentru ca tu chiar nu ai inteles ca acesta este blogul pulii mele si aici ramine doar cine vrea pula mea,

la revedere :)

Anonim spunea...

Mihai....nota 10, fara dar si poate. Am plans de ras cand am citit, si asta nu pentru ca mi se rupe pula de sentimentele tale, dar a fost pur si simplu bestial stilul tau. Nu te ling in cur aici,o las pe Anca, doar imi expun parerea.

P.S.M'as fi cacat pe mine de ras, dar eu nu am o Anca, care sa ma linga si sa ma faca sa ma simt curat. :))

Anonim spunea...

esti belea, bv tie ca te tine, nu pot decat sa te felicit pt efort daca nu sunt rezultate, frumoasa tare nu mi se pare, dar daca tu teai atasat de ea, trebuie sa te respectam. Teai gandit sa publici si o carte? who knows u may have big luck..

Unknown spunea...

Draga veve, plecand de la afirmatia ca "mironisitele sunt cele mai tari la supt pula" si cum tu nu pari a fi una din ele, incep sa cred ca te descurci doar la scris, nu si la oral...iar flacaului de coco asta ii cam placea la anca