miercuri, 24 septembrie 2008

mercy kill Vs mercy fuck


toate cunoscutele mele s-au emotionat de cind cu blogul asta , toate vor sa mi se bage pe sub mina.... ca sa ajunga la pulica mea ?! :)) ce nu inteleg ele e ca eu m-am lamurit deja ca femelele sunt muiste - cu toate - > unele din nascare, altele in devenire, restul veterane. dar mie nu mai imi trebuie pasarica pina nu ma fac mare, ca sa nu ma mai atinga nimic, sa nu mai imi pese daca sunt luat de fraier, de labagiu, de wc public in care sa isi arunce ele kkt-ul sau planuri pentru o viata mai buna care nu ma includ

oricum, oferta mea ramine valabila, in cazul in care exista binevoitori acolo care sa faca ceva si pentru baiatu'

repet,
500 Euro oricui detine info utile, dar mai ales reale despre gagica din fotografie. vreau sa o gasesc si sa o pun sa presteze - strict in contul nervilor mei terminati si al celor citeva mii de Euro bagati in curul ei timp de 2 ani de zile. c'mon, trebuie sa o stie cineva, trebuie sa fie vreun terminat cu fundu gaurit de penicilina, dupa ce a fost cu ancutza mea

ascult damine rice si maninc tortelini fierti doar in apa. mi-e lene si imi vine sa vars ca sa ma duc dupa smintina la butic. mi-e rau odata pentru ca nu mai imi e bine de multa vreme, si mi-e rau pentru ca am racit aseara in timp ce mai lipeam niste afise. imi tin miinile ocupate pentru ca daca mi-as face o laba acum as muri de tristete. astept o minune si sa isi faca efect nurofenu.

mihai out.

-nu te mai iubesc

-de cind ?

-de acum

-ok, pa

21 de comentarii:

Anonim spunea...

mititelul de tine, cum te mai chinui.


tu ar trebui sa scrii o carte :)

Anonim spunea...

Thumbs up ! MIsto experimentul, dar cam underground si nu cred ca te expui unde trebuie.
Mi-a dat Zuza link la site si ma distrez de citeva zile. Am vrut sa comentez si eu , dar mi-a fost putin rusine. Eu nu cred ca e pe bune chestia, dar ai talent.
De ce nu publici pe clubliterar.com?

Kiss de la Puchineata.

care-te-uraste spunea...

PUCHI!!!!!!!!!!! VAD CA TE-AI INHAITAT CU ZUZA SI PRECIS ATI FACUT UN PARIU DE GENUL 'CARE MI-O TRAGE PRIMA'!

KISS MY DEPRESSIVE ASS CU CLUBUL TAU LITERAR CU TOT! DAR DACA VREI SA NE VEDEM NO PROB, ATITA TIMP CIT PLATESTI TU SI VORBIM DESPRE MINE.

KISSKISS DE LA MIHAI !

Anonim spunea...

asa se vorbeste cu fetele ? :)))

Anonim spunea...

Fire de artist :P

Anonim spunea...

Daca as avea 500 de euro de aruncat, mi-as lua o vacanta. Iti recomand sa te relaxexi mai mult si sa schimbi muzica pentru ca e cam isterica. Poti sa faci o groaza de lucruri frumoase cu banii astia.

care-te-uraste spunea...

numa gagicute pe blogul asta ! treceti pe ym ca sa ne conversam mai bine si sa bag si webcamul. vor fi cele mai fericite 30 de secunde din viata dvs.. multumesc,

mihai

Anonim spunea...

eu ma simt bine coco. esti atat de dezamagit incat eu nu as putea sa te dezamagesc niciodata.
sunt mai multe categorii de barbati: cei care vorbesc frumos despre si cu femeile dar gandesc urat, cei care vorbesc frumos si gandesc frumos, cei care vorbesc urat si gandesc urat si cei care vorbesc urat si gandesc frumos. mie imi place ultima varianta si sper sa te incadrezi acolo.

care-te-uraste spunea...

Veve, eu sunt doar gripat acum, ocazional indragostit, in mare parte a timpului obsedat. Daca asta confirma ce ai spus, tu stii mai bine. Sau probabil ura mea e atit de vasta si aruncata in toate directiile, incit obiectul vizat se anuleaza prin sine si e ca si cum nu s-ar fi intimplat nimic,

Cu prietenie,
Mihai

Anonim spunea...

ura, dezamagire, indragostire, obsedat = boala, deci gripat

Anonim spunea...

Parerea mea ("de fata simpla de la tara" desi sunt "orasheanca" prin nascare) este ca tot ceea ce ni se intampla este in general vina noastra. Daca mi-a inselat cineva vreodata increderea, vislele, sperantele etc, am considerat intotdeauna ca a fost vina mea si am mers mai departe invatzand din erori regretabile. Si pe sistemul "nu e fraier ala care cere, ci ala care da" te las pe tine sa tragi concluziile.
Nimeni nu e perfect, ne expunem cu totii unor oameni nedemni de noi din varii motive (mandrie, visare, apetit crescut la risc, singuratate, nebunie temporara etc), insa in final e DOAR VINA NOASTRA!

semnat Nicoleta (alias Dalai Lama :)

P.S. Felicitari pt blog, esti super amuzant, spiritual si franc, si sunt sigura ca multe femei ar fi fericite in bratele tale, trebuie doar sa deschizi ochii bine inainte sa te arunci in neant. Pana la urma TU faci alegerile, nu le face altcineva pt tine.

Keep up the good work and low the feeling of depression.

care-te-uraste spunea...

Draga Anonim aka Nicoleta cea Inteleapta,

daca ti-as spune ca inteleg perfect ce zici, dar este peste puterile mele sa nu fac altceva decit contrariul ratiunii, ce mi-ai recomanda ca sa ma fac bine ? :P

care-te-uraste spunea...

Veve, ai un nurofen ?

Anonim spunea...

Faptul ca rationezi asta inseamna ca esti pe drumul cel bun! :)
Chiar merita fatuca asta atata atentie si energie negativa? Singurul raspuns castigator: NU!
Dar asta nu inseamna ca tre sa te lasi de blog! Sunt sigura insa ca ne poti povesti cu acelasi haz despre orice altceva decat de o pustoaica fara coloana vertebrala. Astfel de oameni nu merita nici macar mentionati.

Nicoleta.

blue spunea...

Mishule ... nici o laba nu atrage moartea prin tristete ... sa fim realisti :))


Laba la burlac pe timp de raceala e ca aspirina saracului la cuplu :))


Draga Nicoleta Lama (is that emo or what?)... orice facem e din vina noasra, am ... aveam un prieten care si-a luat o caramida in freza in timp ce se intorcea acasa, o scapase un proletar de la inaltime ... daca ar mai fi fost in viata ar fi zis si el ca tine, ca a fost vina lui ca nu a avut capul mai tare decat caramida ... :)

Cel mai adesea frazele cu caracter universal tind sa fie false .. "tot ce facem e..", "tot ce patim e pentru ca ..." ... sa incercam sa evitam crearea de principii ... limiteaza :)

Pentru raceala la mine a mers cu ceai cu lamaie si miere de albine + paracetamol sinus + ospen + aspirina saracului burlac si de cuplu :))

pace Mishule si insanatosire labnica :)) si nu uita ca tu o cauti pe Anca dar Anca ma cauta pe mine !

Anonim spunea...

Eh, esti carcotas! Am zis "in general". Sunt de acord ca generalizarea nu prea da bine in conversatii, dar in cazul se aplica de cele mai multe ori. Poate la altii nu, habar n-am. Vorba aia "if you always do what you always did, you will always get what you always got" Asta da cruda generailzare! :)

And i hate emo or any other similar shit. :)

Nicoleta.

Anonim spunea...

*in cazul meu (a se citi)

Anonim spunea...

Nicoleta, mie asta: "Daca mi-a inselat cineva vreodata increderea, vislele, sperantele etc, am considerat intotdeauna ca a fost vina mea" imi suna extrem de EMO. dar poate ca nu stii ce inseamna. Mai ai mult pana cand ai sa iti revii si ai sa intelegi ca fiecare dintre noi suntem putin sau mai mult emo. Anyway, I LOVE EMO.

Hipy, ca bine le mai zici... Si eu sunt racita. Am o dilema: daca masturbarea la barbat se numeste 'laba', la femeie cum se numeste. Ma gandesc ca din cauza ca ma impiedic in dilema asta, nu imi trece raceala.

Coco nu cred ca are nevoie de sfaturi, ci doar de idei.

care-te-uraste spunea...

Dragii mei, nu va certati, eu va iubesc pe toti la fel de mult si va ignor in egala masura. Ma bucur totusi ca faceti terapie prin intermediul meu :) Dar plz plz plz no mo' emo talk ca ma isterizez. In Romania e un nou trend - sa inlocuiesti cuvintele cu 'emo' cind vrei sa jignesti sau ai lapsus - e emo daca e bleaga, daca e sculata, daca e melancolica etc Am vorbit la feminin pentru ca ma refer strict la 'jucaria' mea care e rather punk goth daca stau sa ma gindesc.

care-te-uraste spunea...

16:11 si ploua :(

blue spunea...

Nicole, Veve, Mishu ... faza cu emo era o poanta la fel ca aproximativ tot va scriu eu pe aici :D

Eu sunt un admirator al subculturilor in general ( manelele nu ma atrag si nici fanii lor ) chiar daca nu impartasesc filosofiile acestora. Sub sfera emo se ascund aspecte foarte interesante, deci, nu era o jignire , repet, era o poanta.

Legat de masturbare VeVe ... dupa cum stii (?) masturbarea in lumea femeilor este superioara celei din lumea barbatilor :( Cei din urma se masturbeaza manual pe cand reprezentantele sexului frumos se masturbeaza digital :))

Daca la barbati actul satisfacerii de sine se numeste in mod brutal "laba" si se refera la folosirea tuturor degetelor si a palmei in scopul obtinerii juisarii, la femei ma gandesc ca exista un termen mai gingas ceva gen doit sau bidoit (a se citi doa respectiv bidoa) in functie de numarul de degete utilizate. In mod exceptional tridoa. O alta diferentiere se face dupa modul de orgasm pe care femeia il cauta avand in vedere ca in cazul acesteia exista 2-3 zone stimulabile (gidoa,gibidoa,gitridoa,anadoa,anabidoa,clidoa,clibidoa,clitridoa,cliflamengo).

As putea arpofunda subiectul dar deja Mishu si-a umplut tastatura de bale asa ca ma opresc :))

Astept cu interes o tipa care sa zica franc, nu in franceza, ca si-a facut gidoa-ul :))

Faceti dragoste si nu razboi mai mai!