duminică, 21 septembrie 2008

earthlings & toma necredinciosul


am primit un link - cu mult prea solicitant si care mi-a ecologizat weekendul - de la un fellow wannabe bloger. omu mi-a trimis un link la un documentar prea tare "http://www.imdb.com/title/tt0358456/", cu alte cuvinte 'trezeste-te, ba, ca nu e voarba doar de pula ta pe luma asta"

man, corect ! - rational recunosc ridicolul situatiei, obsesia mea fata de o femeie oarecare care mi-a tras-o oarecum, dar ceea ce iti scapa tie si multor altora e ca eu ( si tu si el si ei ) ne raportam in majoritatea timpului la NOI, nu la EI. durerea mea e reala, singurateta mea ce mai mare, doar pe mine ma doare capul, doar pe mine ma ustura fundul daca imi bagi un castravete, doar eu sunt parasit fara speranta fara bani fara solutii fara antidepresive fara logica fara nimic. doar EU !

cind eram mic am vrut sa intru intr-o secta sau miscare terorista, doar sa imi dau sens sau sa scap de facultate. cind am crescut, am gasit o relatie care sa imi dea sens si sa ma scape de alte complicatii si doar EA conta indiferent de incalzire globala. dupa care nu a mai ramas nimic. sunt jupuit de viu.

futu-te in gura, anca, sa te fut ! :((

ma duc sa imi fac laba

5 comentarii:

blue spunea...

cand te doare maseaua e greu sa te mai gandesti la incalzirea globala ... depinde de om ... de caracter ...


pofta mare

care-te-uraste spunea...

da, depinde...

Anonim spunea...

Mihaita, hotaraste-te daca faci pe omu' negru sau pe tipul de treaba. Eu te stiu, si din pacate pentru reputatia ta, esti mai mult de treaba decit asa cum vrei sa pari acum. Numai gura e de tine :))) Mai tii minte cum ai plins cind ti-a murit gaina ?

Anonim spunea...

de abia am putut citi postul tau pt ca nu imi puteam lua ochii de la imaginea cu mana intruziva.
am citit totusi postul, am incercat sa ma uit si la documentar, nu am reusit sa rezist prea mult, si tot nu am inteles care e legatura cu imaginea... dar imi place.
nici mie nu imi pasa de incalzirea globala, crezi ca asta ne apropie?

se zice ca cel mai sanatos este sa ai sens prin tine insuti si nu prin altcineva, a nu se intelege sa iti faci laba singur :))

tu ce parere ai? crezi ca e un semn de imaturitate sa astepti sa te implinesti doar alaturi de altcineva?

care-te-uraste spunea...

desenul arata ce pot sa fac - daca vreau

videoul e ce as face - daca as avea cu cine

textul e instigare la polutie

blogul dovada imaturitatii mele si a gradului de poluare

si da, ne apropie. si ne desparte :P

:)