duminică, 28 septembrie 2008

DOINA FUCK

dedicatie pentru Anca Matei





in wk am fost pe la o prietena. i-am adus jumatate de dovleac si niste spumant, ca sa nu merg cu mina goala, niciodata nu m-am priceput la cadouri. initial mi-a zis ca nu are chef sa vorbeasca cu nimeni, cum eu sunt chiar nimeni pentru femei, a acceptat pina la urma sa trec pe la ea. si-a facut baie, m-a lasat pe net, am copt dovleac, am vorbit pina la 4 dimineata si eu mi-am ascuns erectia cu discretie in pantalonii ei de traning. dupa care ne-am contrat de la filme si am cintat pe balcon aleluia de impacare. in mod surprinzator vecinii nu au cerut vreun biss si nici nu si-au marturisit pacatele. unu a urlat un 'pizda mamii voastre' cu ecou, probabil ca tot eu am zis-o, dar nu imi aduc aminte exact cine ce cum. pina la urma a fost o noapte ok, dar mi-a lipsit sa fiu suparat pe anca. desi as fi vrut sa mai stau, pentru ca sunt singur si m-am saturat sa fiu singur, acum ma bucur ca sunt acasa si ma intorc la ale mele. ->

oferta ramine valabila, 500 de euro pentru orice informatie despre fata din poza pe care NU am postat-o azi, pentru ca azi o sa ma pis cu jet pe ea.

si pentru cei care ma tot intreaba de ce vorbesc doar despre anca, numai anca, fut-o in gura pe anca,
blog anca,
menu extra large anca,
supozitor anca
vomitiv anca
hbo anca
metrorex anca
t-shirt anca ETC ETC ETC
- ei bine,
PENTRU CA
viata mea cu anca a fost asemanatoare cu sexul anal de calitate - a implicat extrem de mult kkt.


ps. multumiri gagiului de pe youtube cu http://www.youtube.com/watch?v=5Ft6QFfjvgg&feature=related :)

8 comentarii:

Mihai Teodorescu spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
care-te-uraste spunea...

comentariul l-ai sters, dar a ramas in mail :P
raspunsul e da :)

Mihai Teodorescu spunea...

felicitari !!!

care-te-uraste spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Anonim spunea...

mihaitza, cum ai reusit tu sa o superi pe puchi si de ce esti asa agresiv cu fetele ? iti strica o partenera de suc sau tu preferi doar efemeridele sau curvele ?

Anonim spunea...

iar asta sexul anal e prea naturalista pentru mine sa stii

care-te-uraste spunea...

ok, atunci golden shower if anal it's not good enough fo' u :p

si agresiv in ce sens, iubire ?! blogul asta e ca si casa mea si daca treci pe aici, nu trebuie sa te iei prea in serios ca devine jenant si insulti gazda. in plus, iti zic sincer, ca m-am saturat de oameni binevoitor care imi spun 'tu ai fi chiar ok, daca nu ai fi tu', nu a decit sa isi bage misericordia in cur :)) get it pussycat ? iar faza cu interactive drama le depaseste pe unele gagici, oui ?! :P

Mihai Teodorescu spunea...

chiar imi place....