marți, 16 septembrie 2008

doar ura


anul trecut de craciun, cind am facut sex pe canapea si ai tai se fitiiau prin bucatarie, trebuia sa te string de git cu instalatia de pom cu tot. trebuia sa te tavalesc p-acolo pina iti intrau toate globurile in fund. trebuia sa te arunci in flacari de la etaj! ai fi murit onorabil, iar eu m-as fi calugarit pentru ca alta ca tine nu mai e, in flacari pentru mine. nu ai putut sa faci si tu macar atita pentru mine ? trebuia sa ma furi ca pe ultimul labar si sa ma lasi dupa 2 ani de zile fara o explicatie. intelegi ca vreau doar o explicatie si te las in pace ? te las sa MORI

mi-ai zis in seara aia ca e cel mai orgasmic craciun eva' – desi nu stiu exact cum ai putut sa vorbesti cu gura plina. iar eu vreau sa iti spun ca in timp ce ti-o trageam ma gindeam la mami tau cu kr-ul in sus.

prima data cind m-ai prezentata alor tai am avut o erectie subtila, credeam ca de emotie, dar de fapt, mi-a placut tipa. maica-ta e foarte tare cu titele alea cit casa de la care ai supt tu ca o vaca ce esti, sa te faci mare mare si sa grohai prin univers si sa imi calci viata in picioare.. apropoS, maica-ta inca ma mai suna la 12 noaptea sa ma intrebe unde ai fugit . cred ca o doare drept in fix de tine, dar are nevoie de un pretext ca sa mai vorbeasca cu dragul de mine.

revenind la ce e important : in timp ce ti-o trageam ma gindeam la mata, chiar si aseara la o laba mica de consolare. daca o sun sa stii ca vine - ur welcomed to jon us biatch. pina si una la menopauza si cu hemoroizi pina in git e mai tare decit tine. vorba cuiva, how emo is that ?! :))


anywayz, zieg freud, muierea dreaq


8 comentarii:

Anonim spunea...

in sfarsit ai scris ceva dupa atatea zile... desi, mai bine nu mai scriai nimic, micutul meu oedip.
daca tot ai amintit de freud, mai bine incearca sa i-o tragi lu' ma-ta...
si nu uita, am o zgarda noua pt tine si un ritual sanatos de castrare...

blue spunea...

in sfarsit un tip care se masturbeaza aproape la fel de des ca mine :))

si zi asa "casa de la care ai supt tu ca o vaca" hangita a supt de la o casa ??

Am mai citit eu prin basmele romanesti perverse ca le dadea sa suga unora pe sub talpa casei (what the fuck is wrong with our ancestors ?!) probabil de aici i se trage.

care-te-uraste spunea...

Vevelito lugu bububu bu, ce te deranjeaza de fapt ? mamele sunt un subiect tabu pentru tine ( tres freudian by za way ) sau incerci sa-mi spui ca tre sa mi-o trag discret cu tac'su ? nu te complica prea tare cu psihanaliza. URA MEA BALOSESTE SI ITI STRICA BLANA.

care-te-uraste spunea...

hipy man, ziceam 'titele alea cit casa de la care ai supt', ca e dotata fosta mama soacra. danga balanga in capotelu de casa.

AUZI, SI CE TE FACI DACA AFLA FETILI CA CITESTI BLOGURI DE KKT??? DEJA VEVERITA CRED CA VREA SA NE MUSTE DE CURCUBEU.

Anonim spunea...

din raspunsul tau imi este foarte clar ca iti curg balele la gandul ca ti-o tragi cu ta-su. in privinta blanii, stai linistit, ca am sa strang zgarda suficient cat sa nu ma murdaresc.

care-te-uraste spunea...

Veve? pot sa iti spun Veve ?:XXX Pisi,tu esti geloasa? sa stii ca o obsesie se trateaza cu o alta obsesie si esti prima pe lista cind oi termina cu Anca. cui pe cui se scoate.....sau se BAGA ( in labutele alea 4 ).

Anonim spunea...

mmmm... nimeni nu a mai vrut sa ma rastigneasca pana acum. ma simt bine, like i am your jesus or something. pupici!

blue spunea...

Deci recunosti ca e de kkt ...

Sincer, citesc blogu asta pen ca si-l pune cineva in status si mai devreme sau mai tarziu imi pica mouse-ul pe el :))

Daca afla sau daca nu afla fetili sau baietii ma doare-n fix (vorba unuia pe care l-a parasit una)

... oricum e ceva ce ma intriga la dumneata ... nu atractia fata de mama fostei viitoare foste prietene ...