marți, 23 septembrie 2008

500 EURO RECOMPENSA PENTRU ANCA




AM INCEPUT DEJA SA PUN AFISELE PRIN ORAS. CHIAR CREDEAI CA BLOGUL ASTA NU ARE UN SCOP BINE DETERMINAT SI SUNT DOAR UN FRUSTRAT FARA LOGICA ? ACESTA E DOAR UNUL DIN AFISELE CARE VOR IMPINZI BUCURESTIUL SI CU PUTIN AJUTOR DE LA PRIETENI INTREGA ROMANIE. DACA MAI ESTI INCA IN TARA, ANCA, NU O SA POTI SA ITI MAI ARATI NICI FATA, NICI FUNDUL.



Ofer recompensa 500 Euro oricui imi poate furniza informatii despre fata din poza. Anca Matei, 22 de ani, 1, 65, roscat inchis, ochi caprui, fosta domicialiata in sectorul 2, Bucuresti. Oricine detine informatii despre ea sau macar dovada ca este inca in tara, il/o rog sa ma contacteze pe adresa de ym. 500 de euro recompensa pentru orice informatie reala despre locatia actuala a tipei.

Multumesc,

Mihai

PS. Rugamintea mea e sa nu rupeti anunturile deja postate pe la metrou si nu numai. Asa cum cei care si-au pierdut ciinii au dreptul sa ii caute, sunt si eu indreptatit sa fac tot posibilul sa imi gasesc curva fugita de acasa. Iar daca aveti si alte idei de popularizare a cautarii mele, astept un interes orice sfat.

Multumesc anticipat,

un tip disperat

13 comentarii:

blue spunea...

deci Mihai te cheama :)incantat

mai Mishule pai nu ti-am zis ca ma vad cu ea azi ?

e in Iasi!

Anonim spunea...

Nu lasa niciodata mintea barbatului sa o ia razna .... e prea mica sa umble de una singura.

Anonim spunea...

coco, daca o ceri in casatorie pe anca si accepta, sa il pui nash pe bluehipy si pe mine domnisoara de onoare.

Anonim spunea...

Mi-am promis ca nu o sa mai scriu pe aceasta pagina pentru nu am cu cine sa discut. As vrea sa trag un semnal de alarma asupra sanatatii mintale a acestui baiat care daca continua sa fie incurajat o sa ajunga probabil la un incident Colombine sau alta nenorocire. Cu el nu mai am ce sa discut, dar putinii oameni care citesc aceasta mizerie, ar trebui macar sa nu il mai incurajeze. De ce il incurajati ? Vi se pare amuzant sa va distrati pe seama unui tip care are niste probleme foarte grave.

Anonim spunea...

senioru junior spunea...

As vrea sa trag un semnal de alarma asupra sanatatii mintale a acestui baiat care daca continua sa fie incurajat o sa ajunga probabil la un incident Colombine sau alta nenorocire. 9/23/2008 ??????

Te iei prea in serios ca sa te mai ia si restul lumii> Daca pustii americani faceau un blog in care sa spuna ce ii doare nu ar mai fi fost poate masacrul

Bine ca te crezi tu mai sanatos decit restul ! sta e primul semn de senilitate

Anonim spunea...

nu trebuie sa va omoriti intre voi, lasati-ma pe mine sa o fac :)

blue spunea...

din cate stiu eu pustii americani aveau blog-uri ...
eu nu il incurajez pe Mishu sa faca ceea ce face, il descurajez in continuu ... oricum e inutil pentru ca tocmai am fost cu Anca la o cafea si se pare ca ne placem :)
Acum, cand scriu asta, imi studiaza biblioteca.


love is in the air !

care-te-uraste spunea...

oh, hipyman e in luv :))

care-te-uraste spunea...

e ceva mimetic sau pur si simplu ti se pare irezistibila ?

vezi ca dupa ce trece anca pe la tine trebuie sa bagi rivanol direct in vena, altfel nu ai scapare

care-te-uraste spunea...

iar acum am chef sa vorbesc doar cu fetele si le invit sa facem dragoste tantric telepatic. mi s-a spus ca sunt foarte bun... in my dreams :)))))

blue spunea...

je + Anca = tantric cat se poate de netelepatic

:))

tipa e finuta ... departe de tot ce ii pui tu in spate pe aici ><

care-te-uraste spunea...

bluehipy has a death wish, doar ca eu sunt un domn si dau doar in fete

Anonim spunea...

Nene, foarte misto ideea, doar ca ti-a scapat ceva.

Anca asta a ta, in majoritatea pozelor se vede clar de la o posta, si iti demonstrez geometric, ca are tzatzele mari.
Ori in poza cu tzatzele goale, se vede clar ca le are mici.

Deci sunt doua persoane diferite.

Oricum ai castigat votul meu pentru creativitate ;)