vineri, 19 septembrie 2008

weekend in slow motion

cu o seara inainte sa ma paraseasca anca, am mincat o pizza cu sos picant

eu eram sictirit, chiar aveam chef sa NU ies din casa. e asa de grav sa ai boyfriendu loser si sa nu vrea sa iasa in wk ? vroiam sa ascult niste muzici cu o buca de femeie calda pe obraz, atit ! asta dupa o saptamina de futere la icre de la ai mei si pe la un job interview unde s-a gasit un pulica sa ma intrebe 'ce vreau eu de la viata', oameni jenanti si coielile lor jenibile, dar ma rog...

pina l-a urma s-a stabilit de comun acord, de comun acord intre Anca si Anca, ca o sa comandam o pizza, mincam ceva pina se usuca la par si mergem totusi in club indiferent ce vrea mitocanu de moi

cind a iesit din baie, am vrut sa fac o gluma si am minjit-o cu sos de rosii pe fata. s-a enervat. m-a expediat scirbita ca sunt magar si fac glume deampulea, dar mi s-a parut cea mai sexy cu sos de rosii in gura si pe sini in jos. am lipit-o cu falca de perete, incercind sa fiu tandru, dar numai eu stiam cum imi pulseaza timplele si exploadeaza prostata. am crezut ca i-a placut pentru ca m-a lasat sa cred ca ii place. pentru ca nu stiu sa interprezez altfel cind o femeie geme sub tine la perete. poate doar a rigiit....

anca mi-a murdarit tapetul cu sos extra picant de 2, 5 RON pliculetul, iar acum stau in pat si chiar in dreptul meu e pata ramasa de la ZA BIG BANG COITUM si ma tine treaz

buei, esti nebun ? iar mi s-a sculat

ma bag la un film

2 comentarii:

blue spunea...

uita - te la asta daca vrei sa - ti revii:
http://video.google.com/videoplay?docid=-1282796533661048967

care-te-uraste spunea...

man, prea misto documenataru, ma face sa ma simt mic si prost
'there is no sexism or rasism or speciesism in the term of earthling'
doar ca, eu ( doar eu ? ) suntem atit de preocupati de drama personala, incit orice altceva pare nesemnificativ pe linga ce ni se intimpla noua, earthlings tristi, depresivi, misogini, cu pula sculata
PS. eu am un respect fata de natura real, palpabil si daca as putea sa ma reintorc la forma de unicelular as face-o. as fi cu mult mai fericit si mai util ca amiba de ex ( pentru ca i se mai spune si UCIGASUL din apa lacurilor ) :P