vineri, 5 septembrie 2008

preturi - una scurta cu anca - pentru cei interesati, daca isi permit


Lista la baiatu:

- papuci ( uriti ca dracu' ) : 55$
- rochie : 150$
- chiloti : nu poarta
- spoiala de buze, glitter pt ochi, fond de ten etc etc tot pe $ mei
- mincare chinezeasca sau pizza online pe $ mei
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$



TOATE PE BANII MEI, PE TIMPUL MEU, IN CASA MEA, CU TELEFONUL MEU. LASA, CA PLATESTE FRAIERUL. RAPANDULA ORDINARA ! in concluzie, pe cind aveam relatia asta minunata cu d'ra anca, o muie ma costa pe seara cel putin
200$ :P dar macar era fata fericita, iar eu like totally fukin' in LUv

DIE BITCH DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE cu sneakershi tai cu tot. baga-ti-ai tocu ala in cap si degetele ude in priza.

6 comentarii:

Anonim spunea...

frate, daca nu 'plateai' te-ai fi simtit dator... asa ca mai bine looooser :))

Anonim spunea...

barbatii E sensibili :))))

Anonim spunea...

As vrea sa pot spune ca esti un mare bou pt ca faci faza asta pe un blog dar nu pot, pentru ca si eu sunt patit, poate chair mai rau de cat tine.

Anonim spunea...

ok, am o intrebare pentru anonim: de ce sunt un bou ? doar pentru ca ea e vaca si prin asociere deducem logic urmatoarele ?!

Anonim spunea...

Zuzo, nu mai face misto de om! Asa e! Barbatii sunt mai sensibili si mai iubitori decat pot fi toate rapandulele alea care umbla dupa bani, masini luxoase si $/noapte.
Nu zic ca n-ar fi si sensibiloase printre ele insa...numa' priveste pozele postate.

joe spunea...

curva pozand :)) tare