luni, 22 septembrie 2008

instigare la polutie....


....pe fata ta, Anca !


urasc zilele de luni pentru ca par decisive. iar azi simt mai acut ca deobicei ca nu mai exista cale de intoarcere. pina acum m-am alintat, am crezut ca ma vindec daca scriu baliverne si nu am vrut sa recunosc ce vreau de fapt . anca,vreau sa te distrug. vreau sa te tai de una singura cu cutterul pe fata numai sa nu te mai recunoasca lumea
mai tii minte ? acum 2 ani, cind ne stiam doar de 2 saptamini si mi-ai aruncat toate pozele cu fosta mea prietena, fotografii cu prieteni, cu mama, cu tataie pentru ca nu stiu ce te-a deranjat. dar eu am strins, am strins toate pozele cu tine, toate filmuletele cu tine, pina si servetelu in care ti-ai sters mucii. iubita, te am la mina si nici nu stii cu cite :)) iubitzica, o sa iti vada o tara intreaga curul ala celulitic, maica-ta o sa se arunce de la balcon de rusine, nimeni nu o sa iti mai vorbeasca decit eu si daca o sa te prinda vreunul intr-un gang si o sa te intrebe cu cit dai muia sa stii ca eu ti-am facut reclama
toate la timpul lor, si daca vreunul in amicii tai de kkt vad postul meu le recomand sa te anunte sa fugi din tara
azi e luni si s-a hotarit !



30 de comentarii:

Anonim spunea...

hai ma ! ca esti creepy ? daca toata energia asta ai investi-o in altceva, cred ca ai ajunge departe. eu sunt mai moderat din fire si ma sperie oameni de genul tau. o tii ca surda pe mormint de atitea saptamini ceva de speriat . uneori pari lucid, dar ceva e patologic in toata povestea asta. esti de o perseverenta patologica si imi pare rau pentru tine. un caz clasic de forta cosumata aiurea.

care-te-uraste spunea...

"hai ma ! ca esti creepy ?"

este o intrebare sau o afirmatie ca nu inteleg ? :)oricum, modul de a pune problema mi se pare retoric, deci nu are rost sa ma bag peste atita elocinta si misericordie. :P

PS. folosesti prea frecvent cuvintul patologic, asa cum eu de ex. folosesc prea des cuvintul anca there for identific si eu o problema la tine: obsesia de a fi normal si nevoia de a te lauda cu normalitatea ta.

Anonim spunea...

Poate ca eu nu am curajul sa fac ce faci tu, dar as gasi o alta metoda sa reglez conturile.Doza ta de originalitate e alterata, nu stiu de ce vrei sa pari asa timpit cind nu esti. Asta e marea mea nelamurire si poate ma ajuti sa inteleg. Tu crezi ca o sa se mai intilneasca vreo fata cu tine dupa asa antecedente ? Nu crezi ca vor fugi toate sa nu le spurgi pe blog ? Cu atitudinea asta nu e de mirare ca esti si vei ramine singur.

care-te-uraste spunea...

AMIN ! :)

Anonim spunea...

azi e luni, dar maine e marti si nu o sa mai fie decisiv, deci nu pierde timpul.
sper totusi ca azi sa nu te mutilezi pe tine in lipsa ancai, imi inchipui ca esti tare frumusel si dragalash. desi, pari destul de emo.

patologici suntem cu totii.

Anonim spunea...

Blestemul oamenilor inteligenti ca tine e ca atunci cind o iau pe ulei o iau rau de tot. Iti lipseste simtul realitatii si al bunului simt. Probabil esti dependent de adrenalina. Esti de invidiat pentru ca poti sa faci ce altii nu pot, dar cu ce pret ? Tu poti sa te mai uiti in oglinda ? Unde o sa te duca toata violenta asta ? Cel mai mult rau ti-l faci tie insuti in timp ce fosta ta prietena si-a gasit probabil deja pe altul.

Anonim spunea...

mai seniorica_juniorica, eu m-as intalni cu el, chiar de mai multe ori

care-te-uraste spunea...

veve, uneori mi-e foarte greu :)


iar acum ca am aflat cit de patologic sunt, probabil ca nu o sa imi mai revin :)) ar fi dragut din partea ta daca te-ai oferi sa il caftesti pe senioru junior in numele Tatalui, al Fiului si al Sfintei Veverite !

care-te-uraste spunea...

pt senior: am pus veverita pe urmele tale, filosofule :P

Anonim spunea...

Am 34 de ani si cred ca stiu mai multe decit voi. Nu am sa ma supar, pentru ca nu ma iau la cearta cu pustanii, dar veverita-fara-coada ar trebui sa fie mai atenta. Femeile cu adevarat inteligente evita astfel de indivizi. Oricum sunt sigur ca bravezi si nu stiu cum ai putea sa ai o relatie cu un dement. Tu crezi ca e normal ce face ? Asa barjocoresti o femeie pe care se presupune ca ai iubit-o ? Tu te-ai mai intoarce la el ? Baiatul asta blasfemiaza tot fara nici un respect, iar cei ca tine ii cinta in struna si ii incurajeaza nebunia.

Anonim spunea...

pot sa iti spun coco? simt nevoia sa te alint cumva, plus ca veve&coco, suna intr-un fel...
So, coco, eu sunt destul de micuta si firava, deci nu il pot cafti pe senior-junior, dar pot sa il ingnor. tu poti?

care-te-uraste spunea...

s-a aprins neica junioru, veve !

semnat COCO :X

Anonim spunea...

o sa arda singur, ca nu il opreste nimeni, coco. noi ne vedem de treburile noastre si el de 'normalitatea' lui.

blue spunea...

bai eu incep sa cred ca vreau sa ma intalnesc cu Anca ...
mie mi place tipa are ochi faini si buzele alea senzuale

azi e luni si-s hotarat: Anca daca citesti ce-ti scrie ex-ul si dai si de asta sa stii ca e pe bune, as vrea sa ne cunoastem.

PS: "there for" -> therefore : http://www.merriam-webster.com/dictionary/therefore
PSPS: SRJR - da si me exemplu de o femeie cu adevarat inteligenta ? :))

care-te-uraste spunea...

bluehipy esti stilpul meu de temelie, daca nu ai fi tu sa imi corectezi greselile gramaticale nu as putea sa ma fac inteles :) mine intentionez sa o dau pe japoneza, te rog, nu ma dezamagi si editeaza-mi si textele respective.

pe de alta parte , oricit de mult as tine la tine, daca te atingi de anca, voi veni dupa tine cu sticluta de vitriol.

care-te-uraste spunea...

PS. bluehipy a bit misoginus there(FORE) ??? :P

Anonim spunea...

Totul e o gluma pentru voi ? Bine ca v-ati gasit si va meritati. :(

care-te-uraste spunea...

cine pe cine a gasit ? ai devenit patetic, mister :) deci nu sunt singurul :))) ma bucur ca ai invatat lectia umilintei de la mine si nu te jenezi sa fi ridicol in public :P

Anonim spunea...

DEJA AI INCEPUT SA MA ENERVEZI SI REGRET CA AM INTRAT IN DISCUTIA ASTA IN CARE NIMENI NU SE IA IN SERIOS.

Anonim spunea...

si seniorul junior puse botu... :))

Anonim spunea...

care-te-uraste sper sa fie frumos pe cit de deranjat la cap

Anonim spunea...

Voi mai stiti despre ce vorbiti ?

blue spunea...

man eu nu sunt misogin ... eu am intalmit doar femei inteligente dar srjr a pomenit de o femeie "cu adevarat inteligenta" si voiam sa vad daca astea pe care le stiu eu sunt cu adevarat sau cu fals inteligente.

cat despre Anca ... sa o lasam pe ea sa aleaga! sau in ecuatii sa ne luptam, in integrale sa ne integram sau la tranta sa ne luam ... veve poa sa tina locul corbului care ne aduce din timp in timp de baut si care ne intreaba "ba voi va luptati aici sau beti apa ?!" numa cu alde chimice sa nu aruncam unul in altul !


分かった ?

care-te-uraste spunea...

日本語は私の第2言語である :P

blue spunea...

どのように多くの言語を知っていますか?

care-te-uraste spunea...

io vorbesc ルーマニアの英語-スペイン語および日本語 si putin ungureste

blue spunea...

英語フランス語 php ActionScript javascript c pascal si inca vreo cateva dar mai ales
Google translate :)

era sa uit ... mi-a scris Anca, maine ne intalnim la o cafea ...

wish me goodluck!

o melodie de lins ranile http://www.youtube.com/watch?v=aygAu1x2uQo

Anonim spunea...

mah, voi v-ati integrat in integrala fara ca eu sa va aduc apa? bluehipy, putem sa facem intalnirea in 4, sa vin si eu cu coco?

care-te-uraste spunea...

ne vedem la 4

blue spunea...

ne vedem dar sa stiti ca Anca nu mai e in Bucuresti :D