vineri, 3 octombrie 2008

puppetry of penis cu mami tau


baby girl, am trecut aseara pe la ai tai, mi-au zis ca nu stiu sigur nici ei pe unde esti si le-ai spus ca esti plecata in vacanta cu mine. de ce ? nimfomana, mitomana, mitocana, dar inca iti mai e frica de ce or sa creada ai tai sau vrei sa ai un loc in care sa te ascunzi, sa iti incarci bateriile, sa ii tapezi si pe babaci de bani ? eu am baut o bere cu tac'tu si i-am lasat numarul meu de telefon lu maica'ta, in caz ca afla ceva despre tine. le-am spus ca te caut, ca sunt foarte ingrijorat, ca o sa te gasesc si o sa te aduc acasa negresit, chiar daca trebuie sa pun politia pe urmele tale. ce nu le-am spus batrinilor e cum o sa te aduc acasa, papusa :) o sa fi la conserva, cu titele in formol si curul switer. Proba A - un sfincter , proba B - celalalt sfincter, de pe fata, restul de probe le dat la ciini.

by za way, mama ta e foarte prietenoasa si are de ce, mi-a fixat intr-una fermoarul, iar tati tau m-a rugat sa il imprumut cu 1 milion pentru ca sunt baiatul pe care nu l-a avut niciodata si s-a facut muci din 300 de vodka. sunt ca si ai mei acum, daca ai de gind sa te intorci pe casa ca sa iti schimbi chilotii nu mai ai unde. cum te duci la ei, cum ma anunta pe mine. sau poate o sa fiu deja acolo, asteptindu-te

o sa iti beau singele

te iubesc,

mihai

OFER RECOMPENSA 500 EURO PENTRU ORICE INFORMATIE DESPRE LOCATIA ACTUALA, NOUL ID DE MESS, ADRESA, JOB AL ANCAI MATEI - EXA CARE M-A LASAT CU PULA SCULATA SI FARA APARATURA ELECTRONICA SAU/SI RESPECT DE SINE, IN URUMA CU 2 LUNI.

in poza, suport de muE - bot dat cu lipgloss de la Victoria's Secret Secretion ---->

18 comentarii:

Anonim spunea...

de obicei dintr-un tata betivan si o mama curva, iese un geniu... acum inteleg, anca este luceafarul tau

care-te-uraste spunea...

dar daca mama e alcoolica si tata curva, ce crezi ca iese ?

Anonim spunea...

DAR..... daca tata e o curva ex-alcoolica, mama o alcoolica ex-curva si bunicul fost securist ?

care-te-uraste spunea...

nu ne intereseaza biografia ta, BB ! :P

Anonim spunea...

K, altceva atunci. ce contine secretia victoricii si in ce conditii specifice o produce ?

Anonim spunea...

mama alcoolica + tata curva = poponar

care-te-uraste spunea...

adriane, ca ne-a lamurit fata si deja incep sa ma ingrijorez

Anonim spunea...

deci sunt popo.vrei sa fi 'prietena' mea? ne-am intelege foarte bine daca nu ar fi toate femeile astea intre noi :P ce faci diseara ?

Anonim spunea...

acum se dau si barbatii la tine ? da-o ma in PLM :))) daca te prind cu una mai treaca mearga, daca te prin cu unu ti-am taiat putilica

Anonim spunea...

anca poate sa vina sa stea la mine pina te hotarasti tu daca o preferi pe maica-sa, daca esti gay sau hetero, daca te calugaresti si iti maninci penisul in solitudine ?!

care-te-uraste spunea...

ok, sa recapitulam: dupa ce o fut pe ma'sa, dupa ce fac un menaj a trois cu zuza et adrian, dupa ce ma calugaresc, imi tai pula si il fut cu degetul mare de la piciorul sting pe staret, o sa vin si dupa tine ca sa nu ramii ne bagat in seama.

Anonim spunea...

femeile trebuie respectate !

Anonim spunea...

SAU IMBATATE :P

Anonim spunea...

ciudat cum nimeni nu vorbeste despre anca anymo' :))

Anonim spunea...

Anca e doar pretxt pt o discutie chill'd despre secretii, sex, manastiri si ...MIHAI :P

care-te-uraste spunea...

RAMINE DE VAZUT.PUNCT.

Anonim spunea...

ESTI UN BOU

care-te-uraste spunea...

fara vrajeala !