miercuri, 8 octombrie 2008

dependent




am o problema,

aseara m-am speriat - m-a luat gripa si nu aveam pe nimeni sa se joace cu
maimuta mea sculata de la frison - sa revin, si m-am speriat ca nu o sa mai vorbesti niciodata cu mine pentru ce fac acum, ancule

daca te-ar duce capul ti-ai da seama ca nu vreau decit sa dau de tine, atit. tu m-ai invata sa platesc pentru tot: pentru muE, pentru tinut de mina, pentru ras la pasarica cit stai tu intinsa in baie cu ochii in tavan si te prefaci ca nu iti place, iar acum sunt dispus sa platesc ca sa te mai vad odata. care e problema?

sper ca esti sechestrata in bamboo cum zice unu, vreau sa ai o scuza dramatica irefutabila ireversibila pentru tot ce ai facut. vreau sa fi fost drogata, santajata de un EX, rupta in cur de vreun cocalar, sa zaci in vreo salvare spinzurata in perfuzii, si de asta sa iti fi bagat picioarele in viata mea.

e totusi incredibila faza, dar as fi vrut sa fi cu mine acum :)

ma simt bine, sper ca suntem din nou impreuna asa, chiar daca e de tot kktul.
mi-au dat 100 de oameni add, speram sa fi si tu printre ei, sa ma injuri, nu erai tu :( iar expectativa din mine creste, dorinta asta sa te vad din nou si o totala incertitudine daca vreau sa iti rup capul si sa iti scuip pe git in jos sau doar sa ma uit la tine.

nu stiu. dar merg mai departe

17 comentarii:

Anonim spunea...

pe tine nu te-a ras niciodata ea in cur?

care-te-uraste spunea...

doar cu foi de ceara, se vede ?

Anonim spunea...

iuhuhuhuhu

Anonim spunea...

nu imi place ruju ala

care-te-uraste spunea...

AI DEVENIT RETICENTA DE CIND MI-AI VAZUT FATA. CREDEAI CA SUNT RUSSELL CROWE SAU CE ? gura nu-ti mai tace, rujul nu-ti mai place....

Anonim spunea...

nu, esti chiar prea ok, mie imi plac barbatii uriti, dar as putea face o exceptie

Anonim spunea...

unde pot sa vorbesc si eu cu tine liber, pe apropo site e cam ciudat, prefer aici, e bine si asa ? :) aici te-am cunoscut aici as vrea continuu...discutia :)

care-te-uraste spunea...

unde vrei tu, iubita
dar nu te stiam asa sfioasa. incep sa cred ca esti prea cumintica pentru
gustul meu :P bad bad bad joke,,, nu ma parasi, zuzo. astept rujul ala :D

blue spunea...

daca te masturbezi cand ai gripa e ca si cum ai lua numa juma de aspirina ... cred ca e ok daca ti-o faci de doua ori :))

Anonim spunea...

blue...man, i think u have a sexual disorder..las-o-n buza cu laba...mai fute si tu ceva!

Anonim spunea...

Eu zic sa iei o aspirina ca sa scapi de raceala. Nu bea fervex/coldrex ca e naspa la gust :D
Imi place filmuletul de pe apropo, in care pui afise la metrou. Eu ti-am mai facut reclama la blog printre prietenii mei. Mai am un pic si ma si cert cu ei... unii spun baliverne :(
Inspiratie maxima pentru urmatoarele posturi! Numai bine!

care-te-uraste spunea...

bluehipy versus marius = 2 se cearta, al treilea se fute, din pacate nu sunt eu ;))) eh.

care-te-uraste spunea...

kriptmelody, orice ar spune prietenii, nu merita sa te necajesti; in plus, prieteniile adevarate nu se strica din atit + nu se merita sa te superi cu oameni dragi pentru a weirdo like me :) anyway, eu ma bucur ca dai pe aici si imi tii de urit,

noapte buna,

mihaiu >:D<

Anonim spunea...

cel mai bine e sa nu iei nici o pastila pt ca asta ar insemna sa le dai satisfactie virusilor. mai bine uraste-i si ignora-i

Anonim spunea...

chiar imi place sa iti citesc posturile, desi, in general, ideea de blog mi se pare neatractiva. de fapt, ideea de a-l citi. dar mai exista si exceptii. ne mai auzim!
noapte buna si tie >:D<

p.s: i don't think you're a weirdo ;)

care-te-uraste spunea...

veve , i will :)

care-te-uraste spunea...

hei,kriptmelody... hei, hei, atit pot sa mai zic, dar imi revin eu :)