marți, 7 octombrie 2008

man, si daca imi iese pasenta :))




anca, mincati-as ficatii tai, what goes around comes around, iubire

:))) daca m-au bagat in seama baietii astia, o sa te bag si eu :))))


500 EURO RECOMPENSA PENTRU ORICE INFORMATIE DESPRE ANCA MATEI, CARE O VEDE, CARE O STIE UNDE E ASCUNSA, ASTEPT UN MESAJ CEVA, SA DAU DE MATRACUCA.

E bine CIND TOTUL CAPATA SENS SI DIRECTIE.


No super girl fo' me, nimic pentru mine, decit 500 euro cu care sa ma sterg la fund, sa ma fut pe ea de viata

happy hapyy thoughts :))))) CE SE POATE INTIMPLA CIND ESTI INDRAGOSTIT ???? CE PULA MEA SE POATE INTIMPLA ???????

29 de comentarii:

Anonim spunea...

ba mor copiii de foame in africa si arunci cu banii dupa pizde

Anonim spunea...

deplasata faza, dar daca ziceai ca te plictisesti =)) vezi sa nu ajungi la spitalu de nebuni ca si aia e o directie cu sens pentru astia ca tine

Anonim spunea...

mai devii vedeta, incepe sa imi placa si mai tare... acum ai grija ca or sa fie mii de anca care sa te vrea

care-te-uraste spunea...

draga veve, intr-o saptamina nu o sa mai stii de mine (( o sa vina altu cu pula mai roz, cu blogu mai tare si o sa uiti de mine................ :((

Anonim spunea...

amigo, cu tot respectul pt tine...nu merita!...trecui prin ceva similar, cu ani in urma, cu vreo 7 mai exact....nam gasit-o cat am cautat-o, intamplator am aflat dupa 4 ani, de la un amic comun, ca ea era plecata din tara si facea trotuarul prin austria-ungaria...oricum bafta....nu te sustin, da' te inteleg!

Anonim spunea...

ai sa-ti dai seama, mai tarziu...ai sa vezi...de obicei asemenea japitze ajung sa aiba o "chestie", un fel de viatza de caine, doar ca ar invidiao si pe aia...again...nu merita...timpul, banii cheltuiti, nervii, macinatul, nimic pt nimeni

care-te-uraste spunea...

pt 'eu unu care a urit':

cred ca ma intelegi. nu imi gasesc linistea, trebuie sa fac ceva, chiar daca par idiot in ochii intregii lumi. lumea nu sta cu mine cind sunt de unul singur si incerc sa inteleg ce pula mea mi s-a intimplat. de ce eu ? de ce nu altu, de ce nu unu care bate femei, care le tapeaza de bani, care le imbolnaveste de blenoragie .....

nici eu nu stiu daca ma sustin, dar fac ceva

cheers, mate

Anonim spunea...

aceleasi intrebari mi le puneam si eu....DE CE?...DE CE EU?...God knows why?!...dar nam mai fost curios, nam mai cautat raspuns, eram prea stors si macitat...am ajuns la o concluzie...da-le-n pula mea pe toate, pe toti...eu sa fiu sanatos...iar cat despre faptul ca esti singur...u ur so wrong....acum esti surd si orb si nu vrei sai asculti....dar ei...PRIETENII, TOVARASHII....sunt acolo...eu sunt unul...marius

Anonim spunea...

vai de capu meu ! trebe sa dai de baut ca aia 500 or sa ramina la tine si zic sa fii constructiv :)

Anonim spunea...

te destrabalezi, bebelule :p chiar mi-ai cazut cu tronc :))

Anonim spunea...

suntem de la oI TV si dorim sa te contactam direct la telefon daca se poate suntem extrem de interesati de cazul dumneavostra

Anonim spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=KJdYQhLohG8&feature=user

Anonim spunea...

In primul rand, trebuie sa-ti spun ca este cel mai interesant blog pe care l-am citit in ultima vreme. In al doilea rand, n-ai cum sa ajungi la spitalul de nebuni cum spunea cineva mai devreme. Pun pariu ca esti un tip destept, desi uneori pari psihopat (sa nu o iei ca pe o jignire). Ti-am citit ieri si astazi toate posturile. Probabil ca la un moment dat o sa dai de anca, poate nu o sa mai dai nici un scuipat atunci pe ea, insa, in momentul de fata, tot ce faci prin acest blog din punctul meu de vedere ii face praf viata. In orice caz, te poti considera razbunat!
Poate ai mai fost intrebat si nu vrei sa repeti, dar, cum ti-a venit ideea?

care-te-uraste spunea...

draga kriptmelody, m-am uitat pe profilul tau, ai doar 17 ani :)nu ar trebui sa citesti porcarii de om batrin si labar ca mine. cind o sa te faci tu mare si o sa ajungi la 25 o sa intelegi ca eu nu ma razbun acum, e mai mult un fel de declaratie de dragoste pe dos, doar ca nu mai are cine sa ma auda :)) asta e , sunt si eu un pic trist. iti multumesc ca m-ai citit, dar nu m-ai judecat.

cu prietenie,

mihai

PS. la multi ani de pe acum, am vazut ca ai pus la contorizat zilele :)

Anonim spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=R37H38bMVec

http://www.youtube.com/watch?v=doTBT46wMvA&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=_k-vPv-XEpg

http://www.youtube.com/watch?v=lk06_ll_vgo&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=cpqUs-cVi9k&feature=related

asta e dedicata ei

http://www.youtube.com/watch?v=aZ1y_0a5mEs

ultima e in za mood!

enjoy!

Anonim spunea...

blogu imi place foarte mult scrii misto da explica-mi si mie!!!! cum as putea sa cred ca e o chestie pe bune si nu o alta neconventionala pt lansarea a eu stiu ce....traim in teama ca orice ne inconjoara e o campanie....:-<

Anonim spunea...

bai, treaba asta e o farsa. desteapta ce-i drept.

Anonim spunea...

mie imi place chiar daca e fals. atata timp cat nu mai poti fi sigur pe nimic, nu vad care ar mai fi problema? de ce va feriti de fapt? sau vreti sa aratati cat de inteligenti sunteti voi si cat de fraieri sunt altii? toate povestile din viata voastra sunt "pe bune"?

Anonim spunea...

neamule, am gasito pe anka in bamboo dai si tu macar o bere ?

http://album.apropo.ro/index.php?tree=10&cst_id=24243

care-te-uraste spunea...

to marius

man, doamne ajuta cu link-urile tale, ca m-a obosit una mica si rea cu natashka bening sau cum ii zice.

enjoy http://www.youtube.com/watch?v=sUnAxegUJu0

si daca nu dau de moidmazzela mea sugatoare, imi cumpar belet la baietii astia, macar sa stiu o chestie

care-te-uraste spunea...

atomship ruleZ :P poate ne stringem odata si bem o bere, plateste anca.... cu capul

care-te-uraste spunea...

to funky: iti garantez ca nu lansez nimic, decit ocazional spermatozoizi pe perdea sau mucus in batista :)) cine dreak ar cumpar publicitate la asa ceva. pentru asta sunt telenovelele si emisiunile utilitare despre cum sa iti zidesti nevasta in perete :))

cheers, mate

care-te-uraste spunea...

to van dame: man, ti-am vazut toate filmele pe vhs ,,, dar am tras dupa softcore cu anca peste

care-te-uraste spunea...

VEVE, ALWAYZ ON TOP :) de mine poti fi sigura totusi - my rage is real, asa ceva nu se simuleaza

blue spunea...

Astept 500 euro ca ti am dat id ul ei de mess !!

care-te-uraste spunea...

hipyman, mai da-l odata, dar pe ala corect

Anonim spunea...

1. tre' sa fii tantalau sa stai 2 ani cu o haita, si sa nu stii nimic despre domiciliul / familia ei.
2. tre' sa fii oligofren sa crezi ca cineva e atat de plictisit sa-ti faca jocul si sa te creada... beshi ma de-aici.

Anonim spunea...

esti fenomenal.
sa-i spun ce tembel e ca acum iese cu o curva de 14 ani ? da am probleme dar mi le asum.
glumeam.
imi place ideea si tot ce ai scris.

Anonim spunea...

Il semble que vous soyez un expert dans ce domaine, vos remarques sont tres interessantes, merci.

- Daniel