duminică, 5 octombrie 2008

audio sex tape anca


ORGAzzzM ANCA. ENJOY. I DIDN'T



de ce nu imi plac mie femeile pe tocuri ?

pentru ca atunci cind facem sex in picioare, nu ajung niciodata unde trebuie si ma aleg cu febra musculara; mai stii cum fugeam de la munci ca sa prind vreo buda de fastfood cu tine ? ma simteam obligat sa ofer in fiecare zi altceva

nu imi plac tocurile pentru ca femeile au intotdeauna un atuu contondent cu care sa iti ia gitul

nu imi plac tocurile pentru ca erai intotdeauna insesizabil mai inalta decit mine si m-am saturat sa fii cu 2 milimetri deasupra

si nu imi place orgasmul tau cacacios, manipulator; nu am auzit in viata mea o femeie sa se screma in halul asta, trebuia de fiecare data sa dau tv’ul la max sub pretextul ca ne aud vecinii, faza e ca nu vroiam eu sa te aud

te-am inregistrat cu reportofonul, acum sa auda o tara intreaga si sa iti dea nota pentru peformanta si sa speculeze cit am avut eu de platit pentru numarul asta

psst, asta nu este un blog despre sex , ci despre cit de nefericit poti sa fii cu altcineva - statia urmatoare: ascetism anarchic !

+

daca sunt suparat – o sa imi treaca

daca sunt dezamagit – o sa neg

daca m-am plictisit – nu mai e cale de intoarcere

DE ASTA TE VREAU INAPOI, ANCA :)) ma plictisesc fara tine

OFER RECOMPENSA 500 Euro PENTRU ORICE INFO DESPRE LOCATIA ACTUALA A TIPEI, NR DE TEL /ID MESS NOU ORICE !

48 de comentarii:

Anonim spunea...

da, se screme. SI ? :) mi se pare oareScum sexi, eu am fost cu o tipa care a REFUZAT sa aiba orgasm cu mine si mi-a spus-o in fata. mi-a zis ca o sa -si dea drumul cind o sa merit :) anca e o dulce pina la urma

TU DE CE NU ZICI NIMICA CA NU TE AUD ? :d:d:d

Anonim spunea...

Fumezi mentolate, gagiule ? =)))

care-te-uraste spunea...

cind muncesc la o femeie o fac silentios, fatal, sunt un ninja erotiK

Anonim spunea...

BULANGIULE !

Anonim spunea...

Vad cu invidie ca ai un nou hater, Mishu ! Iar presudonimul de 'anca ?' e foarte interesant= :)) Semnul intrebarii face totul :P Oare e Anca ? Oare oare oareee ? :)))))))

Anonim spunea...

mihai, poate ca ar trebui sa incepi sa porti si tu tocuri. asta ar fi chiar necesar in cazul in care anca are coaie.

care-te-uraste spunea...

draga veve, pour toi si in drag queen daca e cazul, doar daca imi promiti ca tu nu ai coaie, ci doar petale de trandafir palite cu roua :)

Anonim spunea...

SUGI !

Anonim spunea...

my juicy roze is waiting for your fancy high-heeled shoes

Anonim spunea...

eu te vreau pe tocuri si cu kilt. tu cum ma vrei?

care-te-uraste spunea...

in latex si cu urechi de pisic pe linga alea de veverita. vreau sa am de ce sa te apuc cu dintii, daca prima ureche cedeaza sa pot trece rapid la urmatoarea.

eu, cu sau fara tanga pe sub kilt ??

Anonim spunea...

vezi ca este pe apropo

Anonim spunea...

deci voi fi pt tine veverita fara coada, dar cu patru urechi.

prefer fara tanga, dar daca iti pui, pune-i pls invers, ca si cum ai purta chiloti cu atza-n pula

care-te-uraste spunea...

nu inteleg, man, tu ce pana mea vrei, nu vezi ca ma conversez cu fetile. vrei sa imi strici combinatia ? :))

care-te-uraste spunea...

VEVE, JE T'AIME DESI MI S-A FACUT AIA MICA VIOLET DE LA ATA. E OK PT TINE ? AS VREA SA NE ASORTAM.

Anonim spunea...

coco, fara grija... o fac eu mare la loc, important e sa fie violet

Anonim spunea...

buna,veverito, eu sunt adrian si mishu o sa imprumute kiltul de la mine. garantez ca mie imi sta totusi mai bine decit lui. ale mele atirna elegant si clinchene usor daca bate vintul :D:D:D

Anonim spunea...

!!! Nici o veste despre Anca ??? :((

Anonim spunea...

ancai nu exista pentru ca a omorito

Anonim spunea...

garantez pt mishu ca nu poate omori nici macar o musca, doar atita, ca le maninca dupa ce le prinde..

Anonim spunea...

deci mzs pish pe mine de ris] foarte tare poanta

Anonim spunea...

cine chiraie in filmulet?nu suna chiar asa de rau )))

Anonim spunea...

hai ca am chef sa vorbesc cu tine si pe messenger daca esti tot asa nebun vezi ca te-am adaugat in lista daca asta e idu tau

Anonim spunea...

Asta e barbarie !! Mi-e scriba de oameni fara scrupule ca tine ! Sa iti fie rusine!

care-te-uraste spunea...

gellule, fratie, daca tu esti ala cu nick ciudat, io ti-am dat accept, acu' sa nu ma virusezi daca te-a platit anca sa imi faci felu la PC :))

care-te-uraste spunea...

domnisoara maslinuta, numele dvs. imi aduce aminte de copilarie. aveam un iepure cacacios care facea bilute si maslinute pe covor de fiecare data cind ii luai morcovul din gura si se supara rau rau de tot pe noi :)

Anonim spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=IOAbvaIVp2c

care-te-uraste spunea...

vezi sa nu

Anonim spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=hE0ed63IH9M&NR=1

Anonim spunea...

TE IUBESC

care-te-uraste spunea...

SHIT HAPPENS, DEAR !

Anonim spunea...

anca cea adevarata, vreau si eu autograful tau. PS de bukake ai auzit ? :D:D:D

Anonim spunea...

Ce\i cu circul asta ?

Anonim spunea...

Dar dute frate la OTV cu cazul tau , si asa subiectul Elodia s-a epuizat ... Face Dan Diaconescu un nou serial cu Anca Matei... poate asa dai de ea ... ;))

Anonim spunea...

ia auzi, mishule, cica du-te la otv. daca da, sa ma iei si pe mine sa ne luam impreuna un bentley si o lasam pe veverita sa il conduca :))

Anonim spunea...

BA TIMP[ITULE AU FACUT UNII STIRE CU TINE:)))))))))))))))))))http://www.apropo.ro/wow/cand-doi-fosti-iubiti-se-cearta-tu-poti-sa-castigi-500-de-euro-3272687

Anonim spunea...

nevrotic

Anonim spunea...

imi placi

Anonim spunea...

haha, e un site facut la misto, o stiu pe tipa :)))
da fapt nu la misto, are scopul lui, i-a facut si reclama...
si cum mishule, doar 500 de euroi :))) esti cam zgarcit :D

Anonim spunea...

bai da cat ai futut`o a fost bine ? poate nu ai mai satisfacut`o si te`a lasat...tu de fapt vrei sa arati lumii k te doare undeva de ea...dar sincer...cred k AI IUBIT-O BAI BAIATULE....si ti`a cam tras teapa...OUPSSS..eroare !

Anonim spunea...

dude, in ce sens la misto ? nu posteaza nimeni DOAR la misto timp de 3 saptamini. deci tre sa fie ceva care iti scapa, dar anionimilor curajosi ca tine le scapa multe. da-i cu bulanu, mishule, circotasii dreaq :D:D:D ia sa-l/o vad eu cum scrie la misto 3 fraze, daca il/o tine :)) ba tata - acilea e pasiune - pentru necunoscatorii care stiu pe drek sa ii ia :))

Anonim spunea...

PE MINE MA IUBESTE CEL MAI TARE :)

Anonim spunea...

nu dormi, zuzo ?

Anonim spunea...

anca da cea mai buna muie, am diapozitive, fac mai mult de 500 euroi

Anonim spunea...

nu am rabdare sa citesc toate commenturile astea, unele sunt chiar nule. sa fii pregatit sa se bage lumea in seama cu tine, dar mai ales sa te injure pentru ca tu ai imaginatie, iar pe unii nu ii duce capu deloc :)

Anonim spunea...

Fratele meu, stii ce nu pricep eu? De ce dracu' o mai vrei tu inapoi?! Las-o dracu' in pace, vine ea cu coada intre picioare!

Anonim spunea...

andriane, lasa-i kiltul lui coco si pe "ale tale" mi-as dori sa le am la usa sa ma anunte cand vine cineva pe post de clopotei, daca zici ca clincane asa dragutz

Anonim spunea...

Crapai capu...ftt mm ei de haita...hahahahaha