luni, 13 octombrie 2008

napirlire indusa electric



sunt plictisit in ciuda revelatie

sunt plictisit in ciuda performantelor mele macho

(de)si A TRECUT ANCA PE LA MINE :)) oh ja ja, lalala !


za baby doll m-a sunat de pe numar necunoscut vineri seara, a avut o ezitare de 3 secunde pina sa imi spuna' buna', am ramas masca, ma gindeam ca e la usa, iar eu nebarbierit si cu sputa aseptica in git de la cite meds am bagat de o saptamina incoace; mi-a spus ca vrea sa ne vedem, eu miroseam a transpiratie, si ca i-a trimis nu stiu ce amic link cu bizareriile mele, WHATEVA !, si ca vrea ne-a-pa-rat sa ne vedem si sa ETC ETC ETC. a inceput sa plinga, iar eu am accepta sa ne vedem.

deci asta a fost vineri seara, pina duminica dimineata nu am mincat nimic. am asteptat-o, m-am barbierit si in buric, mi-am taiat unghiile, am dat cu aspiratorul, am riciit gainatul de la porumbei de pe pervaz, am dat ciinele cu aftershave, desi e alergic si batrin si nu a placut-o niciodata

anca mi-a dat sms la 1 noaptea, tot de pe numar necunoscut, ca o sa vina la 7 AM pe la mine, ca i-a fost dor de mine si o sa aduca sana si covrigi calzi ca sa mincam cum am mincat in nu stiu ce alta dimineata. nu imi aduc aminte faza asta, dar m-a emotionat ca si cum ni s-ar fi intimplat noua, desi sunt sigur ca altuia i-a batut laptele si i-a supt covrigul mais ata ete ! iubire mare, nu pot sa o refuz. chiar nu pot.

DA, ANCA, MA BUCUR CA NE-AM VAZUT



OFERTA RAMINE VALABILA, 500 EURO PENTRU ORICE INFO DESPRE WHEREABOUT-URILE TIPEI,

ma intelegi de ce ? :P

23 de comentarii:

Anonim spunea...

DACA AI TUNS-O PE ANCA PE BUNE ITI DAU UN BAX DE BERE SI TE TREC DE MOSTENITOR IN TESTAMENT!

Anonim spunea...

napirlire electrica ?? pai trebuia sa o pui la 220W, dar in cazul asta iti aduceam portocale la jilava

Anonim spunea...

oricum imi place de tine, bah :D:D:D

Anonim spunea...

nu sunt sigura de ce, oarep pt ca te-a lasat din nou sa iti bei propriul lapte si sa iti sugi propriul covrig?

Anonim spunea...

trebuie sa concluzionezi ca nu mi-e clar :)) ai tuns-o ? e chiar ea ? e fantezia ta ? e pe bune ? e pina la urma anca asa slabuta in realitate sau e de la despartire ?!:))

NU STIU UNDE SA MA POSTEZ, ACI SAU PE APROPOU ? :((

Anonim spunea...

sincer, sunt cam dezamagita si putin confunza. in primul rand, din ultimele tale 20 de posturi pe blog eu am tras concluzia ca daca mai dai de fata asta o linsezi, nu o tunzi (e copilareasca faza, apropo). in al doilea rand, cat de stupida sa fie sa vrea sa va intalniti la tine acasa? parca o voiai legata de calorifer... si la urma urmei, ce rost mai are recompensa?
in fine, eu nu cred o boaba din postul asta. nu stiu al cui rod a fost, caci imaginatia ta o stiam mai inspirata, iar mai sus mi se pare o aglomeratie de baliverne. sa nu te superi pe mine, doar explica-te(ne)...

care-te-uraste spunea...

DRAGA KRIPTMELODY, IN PRIMUL RIND EU SUNT AICI SA DEZAMAGESC - SE PARE - PENTRU CA SUNT EU INSUMI CU PROBLEMELE MELE SI ABORDARILE MELE SI NU SUNT CE ISI INCHIPUIE UN ALDE ADRIAN, 0 ALDE KRIPTO CARE AU SENZATIA CA MA CUNOSC DUPA 20 DE POSTURI.NICIODATA NU O SA PUTEM CONCURA CU FANTEZIILE CELORLALTI, MACAR ATITA INTELEG SI EU SI MA ABTIN - SPRE DEOSEBIRE DE TINE - SA FIU DEZAMAGIT. IN AL DOILEA RIND, EU DOAR AM OFERIT BUCATELELE DIN MINE, CREZI SI INTELEGI CE VREI TU SI NU IN ULTIMUL, TE IMPLICI CIT VREI TU.

DACA AI STII CITA INFATUARE ASCUNDE ACEST 'SUNT DEZAMAGITA'. IN CE CALITATE SA FI DEZAMAGITA? ERA MAI BINE DACA MUREA ANCA ? DACA AJUNG PE REALITATEA SAU IMI PLASTE PENSIE DE HANDICAPAT MINTAL OTV'UL? VREI VIOL PE BUNE, PENTRU CA PULA MEA POATE SAU FOLOSESC OS TICLA DE BERE, DACA NU. CHIAR ASTA VREI ?

POATE NU AI INTELES KRIPTO, ASTA E POVESTEA MEA, IAR VOI, INDIFERENT DE CE ATITUDINE AVETI, DACA MA SUSTINETI SAU NU, SUNTETI DOAR NISTE STRAINI CARE ISI DAU CU PAREREA, CARORA LI S-A PERMIS SA PARTICIPE, SA TRAIASCA, SA AIBE ACCES LA CEVA CE NU E AL LOR SI PE CARE, FOARTE PROBABIL NU IL MERITA :) DEZAMAGIREA TA E NIMIC PE LINGA DEZAMAGIREA MEA. BLOGUL ASTA E O TERAPIE PENTRU MINE SI UN CADOU PENTRU VOI, NU AR TREBUI SA FIE LOC DE DEZAMAGIRE...PT CA E ..PE GRATI$ :p


CU RESPECT SI MULTA SIMPATIE,

MIHAI

PS. AM SA EXPLIC CIND VREAU EU, IN CE MASURA VREAU EU SI DACA O SA MAI FIE CINEVA SA MA ASCULTE OK, DACA NU - NO PROB. NU SUNT ATIT DE HAMESIT, ATIT DE DISPERAT INCIT SA FAC PE PLAC NIMANUI, NICI MACAR TIE

PSS. DE COMIC RELIEF AI AUZIT ?

Anonim spunea...

adrian mai sus mentionat sper ca nu sunt eu. eu nu te-am tras la raspundere cu nimic, ba iti cint in struna sa faci ce vrea putulica ta :) si nu mai intreba minorii daca au auzit de resurse comice si alte smecherii pentru ca nu e cazul,dude
sau tie iti cam placea pustoaica si acum te doare ca ai dezamagit-o

Anonim spunea...

Cind te bagi in seama asa cum ai facut-o tu, lumea incepe sa aiba pretentii neintemeiate, te vrea dupa chipul si asemanarea iluziilor lor, putina lumea o sa te placa ori inteleaga pentru ceea ce esti, Mihai,
Obisnuiste-te cu asta!:) Din pacate tu esti un tip cum mult peste medie ca inteligenta si manifestari si cel mai tare or sa te tradeze asa- zisii fani, carora trebuie sa le dai EXACT ce spectacol vor ei, altfel iti cer banii pe bilet chiar daca au intrat, vorba ta, pe gratis.

care-te-uraste spunea...

nu prea am chef de chat, vorbim pe miine, zuzo, ciao

Anonim spunea...

Acum sunt trista arghhhhhhhhhhh De ce esti asa de sensibilicos ?

Anonim spunea...

asa coco, sa te plateasca daca vor sa se inteleaga pe ei insisi prin tine.

Anonim spunea...

coco, io zic sa ii dai lui kripto socoteala... aia din pantaloni

care-te-uraste spunea...

drama therapy :)

vivat veve 'coZ she get$ it :)

care-te-uraste spunea...

oricum azi sunt trist, f probabil nu e vina nimanui, e ceva post_shaved_coitum

Anonim spunea...

amice esti idiot...iti ascunzi prostia in spatele unor vorbe bine ticluite... o sa te paraseasca din nou nu-conteaza-cum-o-cheama... talentul tau literar si aparenta profunzime de care dai dovada, nu o sa-i tina de cald... vax ... inventeaza si tu altceva mai bun decat pula sau mai schimbatzi obsesia... succes

Anonim spunea...

Prima oara cand ti-am lasat un comentariu ti-am zis ca uneori pari psihopat si nu te-ai atacat asa cum ai facut-o acum. stiu ca in modul tau subtil m-ai trimis de unde am iesit, insa eu nu am sustinut niciodata ca te cunosc in vreun fel. nu te cunosc nici 0,1%. tot ce am eu in legatura cu tine e o parere.
In legatura cu anca, nu vreau nici sa ajungi pe realitatea si nici pe la otv. ti-am zis de la inceput ca pari un tip destept. stiu ce vrei sa exprimi prin acest blog si iau ca atare.
nu trebuie sa-mi faci pe plac in nici un fel. apreciez respectul din final, daca a fost ironic spune-mi ca mie nu-mi place sa ma cert si te si scutesc de unele comentarii care ti se par aberante cu ocazia asta.
totul e la latitudinea ta :)

care-te-uraste spunea...

to ics: man, eu nu am afirmat nici ca as fi prea destept sau macar mai putin idiot decit tine. din contra, imi asum pina la capat obsesia si pula, iar faza asta cu talentul literara e doar o gogorita, nu are legatura cu mine - daca vroiam sa ma public si sa-mi fac laba printre alti h-artisti ai poporului, o faceam in alta partea, intr-un grup caldut de idioti vezi de ex. agonii si alte cluburi literare pline de fetite si poponari; eu in schimb nu fac aici literarura, pentru ca imi stiu lungul nasului si sunt economist de profesie, asa ca nu imi arunca in carca proiectiile tale cacaciose

si scuze ca nu sunt chiar atit de retard pe cit ai vrea, si scuze ca tu nu esti atit de destept pe cit ai vrea,

blogul asta este despre anca si asa va ramine, nu dau la schimb obsesii si nici nu ma fac bine la comanda; poate daca ai fi perseverat cu un singur lucru in viata asta, asa cum fac eu acum, ai fi vazut si rezultatele, dar pari genul 'normal',

iar atita normalitate pe capul tau strica, ofticosule :)

care-te-uraste spunea...

hei kriptmelody, cu tine chiar am fost pe cit am putut eu de diplomat; mi-a placut stilul tau clar si direct si il apreciez chiar si acum; dar asta cu dezamagitul ------ m-a deranjat, dar ce aveam sa iti spun am spus deja.

pe de alta parte poate ca tonul nu a fost atit de dur pe cit ti-l imaginezi tu, cum insa comunicarea virtuala lasa prea mult loc imaginatiei, incearca sa nu ma vezi ca pe un imbecil incurabil si ai sa vezi ca ceva ceva din ce ti-am scris are logica, lasind la o parte 'tonul' :) sunt un om impulsiv si prea direct, daca as fi postat 2 minute mai tirziu probabil as fi fost mai calm, dar ideea principala ramine aceeasi :)

oricum u'r a smart kid,

cu acelasi respect simpatie nedisimulata,

mihai

LiaLia spunea...

Hihihi, cat de personale si dramatice au devenit comentariile din ferma ta de animale :) Scuze si acuze, dezamagiri, declaratii de amor. This shit is getting serious, man! :)) Apropo (:D), nu te du la realitatea sau otv, aia sunt ocupati cu salariile din Agentii sau cu a mia imbalsamare a Elodiei. Tu apuca-te de scenariu de film/serial psiho(pato)logic, sunt pe val. Oare de ce ...? Numai bine iti doresc, sanatate si virtute :)

care-te-uraste spunea...

hehe, lialia si-a pastra singele rece, de aceea ea se poate uita la tv in siguranta, si va supravietui desenelor animate, iar altii ba - sau in cel mai bun caz il vor da in judecata pe walt disney

cheers, lia :)

joe spunea...

eu sunt de acord cu blogul asta

^^ spunea...

da, evident... is sooo realll! pe bune, ce-a patit creativul de la apropo.ro de-a gasit un sfarsit atat de prost?
chiar crede careva ca dupa viralul de promovare cu tarfa ii mai crede careva?

p.s. atat ai primit mihai, 500? :)